Klyrre
Gudomlig sporthojare
Jo, må så vara.
Men jag har då inte hittat en konding å tändspole i ett än så länge.
Men hittar jag det så kommer jag byta!
Nu har ja ju bara kollat på din bild men där ser de allt ut som man bara kan byta kondingen
Jo, må så vara.
Men jag har då inte hittat en konding å tändspole i ett än så länge.
Men hittar jag det så kommer jag byta!
Jo men en konding går väl inte direkt till tändstiftet?Nu har ja ju bara kollat på din bild men där ser de allt ut som man bara kan byta kondingen
Ja se på fan!!View attachment 398535
Där har du kondingen. Löd bort kabeln, plocka bort kondingen, mät diameter samt längd, köp ny, montera, löd tillbaka kabel
Edit: Visserligen till Sachs 50cc men skulle inte förvåna mej ett dugg om denna gick å använda... http://www.mopeddelar.se/p/sachs-cr...tandning-21066/kondensator-lod-typ-bosch.html
Som sagt, jag e ingen hejjare på när det kommer till elbiten....
Det är sannolikt Boschs reservdelsnummer...ZK034/467 skulle eventuellt kanske kunna betyda att impedansen Z för kondensatorn K (den är från Bosch, så tyska) är 34 ohm vid 467 Hz, vilket skulle ge en kapacitans på 11,5 mF, vilket iofs låter väldigt väldigt mycket för en så liten burk, men det är min bästa gissning tyvärr.
Så lite mer justering smasha) av tändningen så slipper jag kanske bryta foten (den slår tillbaka)
Så nu ska de letas lycktglas å div. 6v lampor
En rolig grej som jag inte sett på några fler TWN BOSS (eller nån annan för den delen) hojar är denna pedal på sidokåpan (precis där dom 3 ränderna går) åvan för växelpetaren....
Kan nån gissa vad den är till för?
View attachment 398736
En rolig grej som jag inte sett på några fler TWN BOSS (eller nån annan för den delen) hojar är denna pedal på sidokåpan (precis där dom 3 ränderna går) åvan för växelpetaren....
Kan nån gissa vad den är till för?
View attachment 398736
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2