bullysmile
Killing time? time kills you!
Tack Markus för ett gott skratt för dagen haha!!
Sen så har du ju sålt en motor till ett överpris som är helt livsfarlig.
Den kastade ut hojen i naturen direkt!
Jag anser att om man ska köpa och köra en potentiell överljudsmisil så ska man:
1. inte minst allahanda skydd
Träffade en snubbe i sommras som körde sporthoj, men som körde i jeans därför att han bara hade råd med jackan...
Äsch Jörgen, bry dig inte i Patrik, han är ju van inte vad med att det händer något när man vrider på rullen, han kör ju Honda :hukarmigbakomskrivbordsstolensmileyJo jag har tagit hänsyn till den försäljningen!
Jag tror att det var en rätt prisvärd motor ändå. Bara topplocksarbetena med uppsvetsning av nya förbränningsrum plus dito JE-kolvar har ju kostat lika mycket som halva försäljningssumman av motorn till er.
Ja visst går den bra!
Det där är så jävla played out, att gnälla om andras klädsel är verkligen värst av allt navelskådande skitgnäll. Åt utomlands & inse att alla inte kör hoj av samma anledning.
Jag tycker dessutom att man får köra värsta literhojen hur jävla mesigt man vill, iklädd vad man vill.
Vissa tycker de är snygga, har ingen banracingambition och köper färgmatchande skruvar ist för tracktimer.
Jo jag har tagit hänsyn till den försäljningen!
Jag tror att det var en rätt prisvärd motor ändå. Bara topplocksarbetena med uppsvetsning av nya förbränningsrum plus dito JE-kolvar har ju kostat lika mycket som halva försäljningssumman av motorn till er.
Ja visst går den bra!
Äsch Jörgen, bry dig inte i Patrik, han är ju van inte vad med att det händer något när man vrider på rullen, han kör ju Honda :hukarmigbakomskrivbordsstolensmiley
Ja visst går den bra.
Mamma kommer få hålla i sig i sommar.
Kommer bli kalasfin den där.
Markus om man hänger på effektsystem då har man ju ökat effekten på hojen eller hur?
Har du något sådant på din hoj Markus ett slipon ,halvsystem eller helsystem?
edit:
APP APP Markus du har en effektburk på r1 allstå den medför en effektökning på hojen . Du skenförsäkrar. Du är alltså ingen hederlig medborgare
Inte nog med det, han kör som en gnu också. Tom Roslagens förhållandevis tåliga befolkning får spel.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=186557
Självklart!R1000 duell i sommar... Be there!
Jo, ett antal % får det skilja mot angiven effekt, eftersom alla motorer inte är identiska osv. Dessutom anger iaf japanska hojtillverkare ofta rena fantasisiffror för effekten, så lite "trim" gör snarare att effekten närmar sig den som anges.Jag har en liten undran som ja kanske kan få svar på här med tanke på att det diskuteras trim med å utan turbo kontra försäkringar, jag har min hoj skriven på mig naturligtvis eftersom det är min hoj och det är jag som kör den men ja har i ärlighetens namn ingen koll på vilken klass jag är i hos fb,ja betalar å ser glad ut för att ja får åka....men...om jag sätter på ett tex gatgodkänt slipon,bestyckar och ett k&n filter ska jag betala mer i försäkringspremie då..?? Får det inte diffa vissa procent eller är det helt original som gäller? Om den går igenom besiktningen med sagda grejor menar ja... Om man har den i högsta klassen och trimmar så mycke det är godkänt för bilprovningen så måste det väl vara helt lagligt å rätt gentemot fb också...?? Detta var en onödigt lång fråga kanske men det var definitivt inget påstående ifrån mig utan jag undrar hur det förhåller sig helt enkelt...
Markus om man hänger på effektsystem då har man ju ökat effekten på hojen eller hur?
Har du något sådant på din hoj Markus ett slipon ,halvsystem eller helsystem?
edit:
APP APP Markus du har en effektburk på r1 allstå den medför en effektökning på hojen . Du skenförsäkrar. Du är alltså ingen hederlig medborgare
Inte nog med det, han kör som en gnu också. Tom Roslagens förhållandevis tåliga befolkning får spel.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=186557
Kanske är det i stället dags att ifrågasätta mc tillverkarnas priser på kåpor, reservdelar etc. Det bidrar väldigt mkt till varför våra premier ser ut som de gör idag.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|