Wagge
Kiruna?
Funderar på att skita i försäkring och förvara hojen i lägenheten istället... 16k är MKT pengar!
Appropå försäkring... Jag får betala 16000:-/år när hojen är AVSTÄLLD! Är 26år och bor i Södertälje, det är fan inte rimligt när hojen är värd max 70-80k!
Kan tillägga att jag aldrig har plockat ut nånting på nån försäkring överhuvudtaget, alltså helt skadefri!
Det man börjar bli less på... 16k ÄR orimligt att betala för en avställningsförsäkring.Eller så är man ung, har värstinghoj och bor i ett ghetto och betalar för det?
Det man börjar bli less på... 16k ÄR orimligt att betala för en avställningsförsäkring.
Jag skenförsäkrar ni kan hata mig. Dock står hojen på lillebror?
Jag har ett yrke där jag måste vara ostraffad, så om olyckan skulle vara framme och jag måste pysa, får dom söka min bror som bor i Thailand.
Ni får hata mig jag bryr mig inte..................
Sporthoj.com har sedan länge förlorat vad sidan en gång i tiden stod för, rolig, spännande, informativ & vänskaplig till en sida där en liten grupp av människor som nu gör allt för att finna fel i det folk skriver, gör & tycker.
Detta i sin tur gör att fler och fler hellre väljer att "delta" på detta forum i tystnad då dom inte orkar med all denna dubbelmoral, påhopp & skitsnack som idag präglar dom flesta inläggen här på detta forum vilket är skit trist.
Sporthoj.com har sedan länge förlorat vad sidan en gång i tiden stod för, rolig, spännande, informativ & vänskaplig till en sida där en liten grupp av människor som nu gör allt för att finna fel i det folk skriver, gör & tycker.
Detta i sin tur gör att fler och fler hellre väljer att "delta" på detta forum i tystnad då dom inte orkar med all denna dubbelmoral, påhopp & skitsnack som idag präglar dom flesta inläggen här på detta forum vilket är skit trist.
Jag skenförsäkrar ni kan hata mig. Dock står hojen på lillebror?
Jag har ett yrke där jag måste vara ostraffad, så om olyckan skulle vara framme och jag måste pysa, får dom söka min bror som bor i Thailand.
Ni får hata mig jag bryr mig inte..................
Det man börjar bli less på... 16k ÄR orimligt att betala för en avställningsförsäkring.
Appropå försäkring... Jag får betala 16000:-/år när hojen är AVSTÄLLD! Är 26år och bor i Södertälje, det är fan inte rimligt när hojen är värd max 70-80k!
Kan tillägga att jag aldrig har plockat ut nånting på nån försäkring överhuvudtaget, alltså helt skadefri!
Det här inlägget sparar jag. Borde fan skicka det till polisen när du är så korkad att du erkänner.
Inte skenförsäkringen, det skiter jag i, men att du redan nu kalkylerar med smitning!
Det är så underbart med alla vänner här på fjolhoj.com
Alla har 150hk ingen kör över 110km/h jag tror någon ljuger.
verkar ju helt otroligt, jag bor utanför södertälje och betalar 65:- i månaden garageförsäkrad och avställd för min k4a...
tips: byt bolag
Bottnar inte allt detta i fria marknaden kombinerat med skyldigheten för bolagen att tecka försäkring. Enda sättet att skapa stora marginaler och tjäna pengar är att sätta "stick och brinn"-priser på försäkringarna.
Alla som har sporthoj borde vara medlemmar i SMC och kräva att dom driver frågan om maxpris på försäkringar. Kan inte vara rimligt att ens få ett förslag på försäkring på 70.000:- helår för en hoj man just köpte för 82.000:-
bättre att alla har täckande försäkring än att ett fåtal skall betala för alla, även dom som inte har försäkring. (trafikförsäkringsföreningen)
Visst man kan smita från att ha försäkring, det är bara det att killen du vinkar åt som du möter betalar din försäkring åt dig.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|