Nja vet inte det vi har köpt nya bilar i tyskland för att det skiljer en del i pris mot o köpa samma bil ny i sverige så något fusk det tror jag inte det är men man får ju mera för bilen då den var billigare i inköp än motsvarande i sverige har varit nästan 100,000 i skillnad som mest och får man då 100,000 mer när den löses in så är det inget fusk utan marknadsvärdet är högre i sverige än i tyskland där av skillnaden
proffs krockare
inte heller där kan jag hålla med har inte varit vållande till en endaste krock sedan 1986 men har definitivt blivit påkörd av en massa gamla personer som varken ser eller hör. så det är lixom bara iriterande att få ett fordon påkört när man står still.
har haft tre bilar som har backat en bit upp på min motorhuv när gamla personer får för sig att helt plötsligt backa i en trafik korsning ingen av dessa farbröderna såg min bil eller hörde när jag hysteriskt tuta
r., en äldre dam kvaddade en bil för mig då hon helt plötslig hävdade höger regel in i en rondell som jag körde i
.
en bil som hade gått ca 1200 mil blev helskrot då en timmer bil hade kranen för högt uppe och körde under en viadukt och det kom en större del av kranen in genom framrutan och klöv halva taket vi klarade oss väldigt bra ändå tack o lov
en annan bil blev total skrot då en 78 årig dam kör ut på stora vägen där jag kommer i 90 inga problem normalt men kör dom ut 10 meter framför en annan bil då är det problem smack i sidan och vi voltade framlänges då jag hittade en betongbrun i diket vi klarade oss bra denna gången med trots bilen var total mosad.
gamla människor vill mej illa nu är jag närmare 50 och börjar väll räknas som gammal men tror att mina 6-7000 mil om året i bil gör att man är något så när vaken i trafiken sedan kommer ju en del mil på hoj oso.