SmackMan
Ny medlem
jag bor i halland här borta i hörnet.. om jag hänger med..
GårillaRaggare skrev:Hurrni ligister.... har ni missat att de är Swedish Bike Meet på High Chaparal den 11-13 juni 2004.... perfekta samlingspunkten ju.. jag tänker iallafall åka dit med mina 2 (kanske 3) 125 åkande polare i sommar.....
Kanske vi syns om eran karavan har vägarna förbi...
/ raggarn
GårillaRaggare skrev:Hurrni ligister.... har ni missat att de är Swedish Bike Meet på High Chaparal den 11-13 juni 2004.... perfekta samlingspunkten ju.. jag tänker iallafall åka dit med mina 2 (kanske 3) 125 åkande polare i sommar.....
Kanske vi syns om eran karavan har vägarna förbi...
/ raggarn
#125.se @quakenetSmackMan skrev:finns det ingen irc kanal?? mede bara 125:a åkare?? det hade ju vart kul!
SmackMan skrev:metanke på körtkotet.. hur lång tid tar det ungefär??? teorin e svårast väl?? jag ska nog börja om någon månad eller så... tror ni att jag hinner få kortet i mitten av sommaren då??
Pungis skrev:Teorin pluggar du som ett vanligt prov. Räkna med 10 timmar pluggandes, det är inte mycket. Så det är inget vidare svårt.
Övningskör minst 100 mil. Du kan ha kortet i maj, om du kämpar.
Pungis skrev:Till ett någorlunda stort - ja
Lol ;DPungis skrev:Hahaha... Tänk *Korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör*
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|