SmackMan
Ny medlem
jag bor i halland här borta i hörnet.. om jag hänger med..
GårillaRaggare skrev:Hurrni ligister.... har ni missat att de är Swedish Bike Meet på High Chaparal den 11-13 juni 2004.... perfekta samlingspunkten ju.. jag tänker iallafall åka dit med mina 2 (kanske 3) 125 åkande polare i sommar.....
Kanske vi syns om eran karavan har vägarna förbi...
/ raggarn
GårillaRaggare skrev:Hurrni ligister.... har ni missat att de är Swedish Bike Meet på High Chaparal den 11-13 juni 2004.... perfekta samlingspunkten ju.. jag tänker iallafall åka dit med mina 2 (kanske 3) 125 åkande polare i sommar.....
Kanske vi syns om eran karavan har vägarna förbi...
/ raggarn
#125.se @quakenetSmackMan skrev:finns det ingen irc kanal?? mede bara 125:a åkare?? det hade ju vart kul!
SmackMan skrev:metanke på körtkotet.. hur lång tid tar det ungefär??? teorin e svårast väl?? jag ska nog börja om någon månad eller så... tror ni att jag hinner få kortet i mitten av sommaren då??
Pungis skrev:Teorin pluggar du som ett vanligt prov. Räkna med 10 timmar pluggandes, det är inte mycket. Så det är inget vidare svårt.
Övningskör minst 100 mil. Du kan ha kortet i maj, om du kämpar.
Pungis skrev:Till ett någorlunda stort - ja
Lol ;DPungis skrev:Hahaha... Tänk *Korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör*
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |