Xeizz
Ny medlem
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Hoj
- KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
kan bara påpeka att jag själv som startade tråden ska självklart me.. inga fler runt kalmar trakten?....
Skitbra då tar vi sälskap, jag SKA med, sen om man e rädd att 125 skär kan man väll dreva upp den så den varvar lite mindre. ska ha körkortet i mars,koop skrev:jag bor i göteborg/kungsbacka och hänger lätt på...
vill bara påpeka, om det är mig du har skrivit in som //NICKLAS, så vill jag bara säga att jag har lika stor rätt som alla andra och du behöver inte skriva in mig so någon typ av "wannabi" eller liknande, (jag kan ha uppfattat fel, men jag tror du fattar vad jag menar)Nikel skrev:Skitbra då tar vi sälskap, jag SKA med, sen om man e rädd att 125 skär kan man väll dreva upp den så den varvar lite mindre. ska ha körkortet i mars,
bor i uddevalla
//NIKLAS
1. Pungis
2. Nejbie
3. Grädde
4. Estremo
5. koop *oki att jag skriver in dig*
6. Nikel
nicke skrev:vill bara påpeka, om det är mig du har skrivit in som //NICKLAS, så vill jag bara säga att jag har lika stor rätt som alla andra och du behöver inte skriva in mig so någon typ av "wannabi" eller liknande, (jag kan ha uppfattat fel, men jag tror du fattar vad jag menar)
ne, inge....skit i det, ja var trött.... ;7Poffer skrev:Vad fan snackar du om?
Pungis skrev:Om någon får förhinder och inte kan åka då? Då är det inget kul om det är att par hundra kronor det handlar om
??? Niklas = MIG jag asså inte dunicke skrev:ne, inge....skit i det, ja var trött.... ;7
men när är Chaparall då? tänkte att man kan ju ha det som en "mötesplats" och de som vill kan ju sedan fortsätta iväg på dom oändliga svenska vägarna,,,Estremo skrev:1. Pungis /Lund
2. Nejbie
3. Grädde
4. Estremo /Skara
5. koop /Göteborg,Kungsbacka
6. Nikel /Uddevalla
7. Nicke *jag* /Kalmar
Tror inte jag följer med på nån sväng runt Sverige men till Chaparall ska jag garanterat. Om jag hunnit få kortet då alltså.
cRoC skrev:Den 13e juni, om jag inte minns fel..
RED_LiME skrev:Den 17e Juni börjar DreamHack Summer -04
Nikel skrev:G33k = va
hmm, jag vet fortfatande inte vad G33k eRED_LiME skrev:Japp
Jag var där förra gången o kanske ska dit i sommar oxå... men fan vet om inte sommartrippen får gå före
Nikel skrev:hmm, jag vet fortfatande inte vad G33k e
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |