Tzr!... sommar tripp.. :p

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
Hehehe jo mc-mek skulle jag gärna vara. Synd att det är så ont om jobb för det. Bilmek skulle aldrig falla mig in.

Men hai chapparall (stavning? :D ) verkar väl bra som mötesplats? (Kan jag passa på att svänga in till en brud i alvestad) :D

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
man kan lugnt åka ca 50mil/ dag om vädret är ok! Jag fladdade ner till skåne i sommras från tokholm. Men då vart det ett lång stopp i Linköping pga morsans hoj åt upp kamaxeln. jag gjorde ca 60 mil på mindre vägar på en dag, då hade jag mest regn och dessutom ärt-stort hagel ibland...

Sen en sak till grabbar... ni som inte erfarit 125a åkarnas löften... Ca 10-15% av de som säger att dom är på kommer på riktigt!:mad: Resten stannar hemma

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
cool_adde skrev:
Sen en sak till grabbar... ni som inte erfarit 125a åkarnas löften... Ca 10-15% av de som säger att dom är på kommer på riktigt!:mad: Resten stannar hemma
:fakta
Sorligt men sant.

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Pungis skrev:
Hahaha... Tänk *Korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör*

Civilingenjör kan man bli utan att plugga tio timmar till prov :hihi :rofl

High Chaparall stavas det :tummenupp

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Pungis skrev:
Inte i högskola/universitet :)

Okay. Vilka ska till High Chaparall?

1. Pungis

ööhh, jo utan problem? Man behöver inte plugga sönder för att komma in på högskolor. Du får ändå repetera en del där sedan :)

Last edited:

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Ett bra förslag för den som anordnar är att man tar ut en liten anmälningsavgift, som man sedan får tillbaka när man drar iväg! Då slipper man att så många hoppar av

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
cool_adde skrev:
man kan lugnt åka ca 50mil/ dag om vädret är ok! Jag fladdade ner till skåne i sommras från tokholm. Men då vart det ett lång stopp i Linköping pga morsans hoj åt upp kamaxeln. jag gjorde ca 60 mil på mindre vägar på en dag, då hade jag mest regn och dessutom ärt-stort hagel ibland...

Jag hoppar inte iaf det kan jag lova Jo om det regnar då hoppar jag :tummenupp :D :)

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
cool_adde skrev:
Ett bra förslag för den som anordnar är att man tar ut en liten anmälningsavgift, som man sedan får tillbaka när man drar iväg! Då slipper man att så många hoppar av

Om någon får förhinder och inte kan åka då? Då är det inget kul om det är att par hundra kronor det handlar om :)

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Samma ställe som jag bor på :p I strömsnäsbruk finns alltså 2 åkare som vill mä! =D men var ska dom i södra småland/norra skåne samlas?

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
1. Pungis
2. Nejbie
3. Grädde
4. Estremo

Förutsatt att jag hunnit få mitt körkort då men jag siktar på det. :)

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Jag tycker man kan ta med tält o grejjer med.. Skulle vara gött o campa på camping med tält o grejjer o festa över natten :p
Meno mm na ska dricka, hur blir det då med "Inte köra förränns eftermiddag dagen efter" tjafset... lär ju ligga nåt i det för ibland kan man ju vakna o va full fortfarande... Får helt enkelt dricka måttligt :p
Är det inte dyrt med vandrarhem?

Hur många dagar rör det sej om?

Vikken månad tror ni det blir?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...