cool_adde skrev:Sen en sak till grabbar... ni som inte erfarit 125a åkarnas löften... Ca 10-15% av de som säger att dom är på kommer på riktigt! Resten stannar hemma
Ahh, nån som bor i närheten iaf!Zubkov skrev:Ta en sväng förbi östersund då också...vid storsjöyran.
Pungis skrev:Hahaha... Tänk *Korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör, korvkiosk, civilingenjör*
Pungis skrev:Inte i högskola/universitet
Okay. Vilka ska till High Chaparall?
1. Pungis
cool_adde skrev:man kan lugnt åka ca 50mil/ dag om vädret är ok! Jag fladdade ner till skåne i sommras från tokholm. Men då vart det ett lång stopp i Linköping pga morsans hoj åt upp kamaxeln. jag gjorde ca 60 mil på mindre vägar på en dag, då hade jag mest regn och dessutom ärt-stort hagel ibland...
Sen en sak till grabbar... ni som inte erfarit 125a åkarnas löften... Ca 10-15% av de som säger att dom är på kommer på riktigt! Resten stannar hemma
cool_adde skrev:Ett bra förslag för den som anordnar är att man tar ut en liten anmälningsavgift, som man sedan får tillbaka när man drar iväg! Då slipper man att så många hoppar av
1.PungisPungis skrev:Inte i högskola/universitet
Okay. Vilka ska till High Chaparall?
1. Pungis
Estremo skrev:1. Pungis
2. Nejbie
3. Grädde
4. Estremo
Förutsatt att jag hunnit få mitt körkort då men jag siktar på det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|