Tzr!... sommar tripp.. :p

cool2000

hojlös
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne/Lund/Lilla Harrie
Hoj
Önskar mig något nytt...
Padde skrev:
Du kör möjligvis inte en svart eller en gul TZR?

Det är jag som kör den gula TZR, Ser att du inte har någon. Du får så gärna köpa min... :tummenupp

Hade gärna hängt med men nästa sommar kommer man väl jobba nonstop och dessutom bytt från lätt till tung... :tungan
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
RED_LiME skrev:
Japp :)
Jag var där förra gången o kanske ska dit i sommar oxå... men fan vet om inte sommartrippen får gå före :p

Mc går SJÄLVKLART före ngn jävla datanisseträff :lol
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jag har varit på dreamhack och det suger! 3-5000 svettiga datanissar sitter och tittar på porr. Sova på betonggolv 3 nätter är väl inte min högsta önskan, inte heller käka skräpmat hela tiden och sänka en platta jolt.

På en MC-träff är det hojåkning, skitsnack, ölsänkning, kolvgrillning. Vilket låter trevligast?
 

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha TZR -99
cRoC skrev:
Jag har varit på dreamhack och det suger! 3-5000 svettiga datanissar sitter och tittar på porr. Sova på betonggolv 3 nätter är väl inte min högsta önskan, inte heller käka skräpmat hela tiden och sänka en platta jolt.

På en MC-träff är det hojåkning, skitsnack, ölsänkning, kolvgrillning. Vilket låter trevligast?

Du har fått lite om bakfoten om Dreamhack...
Visst finns det många som kommer dit bara för o tanka porr, men det är jävligt roliga turneringar, tävlingar och saker som händer som dom sände rpå bigscreen. För det andra varken sover man eller äter på DH :p
Iallafall inte mkt.

Hur fan ska man kunna bäla bir när man kör runt? kommer ju åka fast hela högen om det är poliskontroll o man har druckit kvällen före.

Men nu på sommaren är det faktiskt inte så jättekul att åka på DH... det är då som svettlukten fräter på ens näshår och det är inte lika mkt "tryck"..
Dessutom är det jävligt dyrt.. :p
 

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Varberg (tvååker)
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
känns ju som att bike meet går före DH... det e ju bättre med 5000 personer på ett flygfält utomhus en 5000 svettiga kåta fjortisar i en lokal... tycker jag iaf..
 

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha TZR -99
SmackMan skrev:
känns ju som att bike meet går före DH... det e ju bättre med 5000 personer på ett flygfält utomhus en 5000 svettiga kåta fjortisar i en lokal... tycker jag iaf..

JaJa, men nu är det inte ens SÄKERT att det blir nån sommartripp, eller?
Biljetterna till DreamHack släpps om 10 dagar så det e lite delade tankar om vad man ska göra?
Om man inte beställer biljett till DreamHack så blir man utan plats, och om det inte blir nåt gasande i sommar så är det lite surt att INGET av grejjerna blir av.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
RED_LiME skrev:
Du har fått lite om bakfoten om Dreamhack...
Visst finns det många som kommer dit bara för o tanka porr, men det är jävligt roliga turneringar, tävlingar och saker som händer som dom sände rpå bigscreen. För det andra varken sover man eller äter på DH :p
Iallafall inte mkt.

Hur fan ska man kunna bäla bir när man kör runt? kommer ju åka fast hela högen om det är poliskontroll o man har druckit kvällen före.

Men nu på sommaren är det faktiskt inte så jättekul att åka på DH... det är då som svettlukten fräter på ens näshår och det är inte lika mkt "tryck"..
Dessutom är det jävligt dyrt.. :p

Jag sov 9 timmar/dygn och åt lika mkt som vanligt. Om man ska spela bra krävs sömn och mat.
Vet du inte att efter ett dygn utan sömn, är dina reflexer som med 0.8 promille alkohol iblodet. Lätt att vinna turneringen då?

Jag är en sån som hatar "festivalkänslan" och den finns definitivt på dh :)

Man behöver väl inte dricka 7 liter öl precis.
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
RED_LiME skrev:
JaJa, men nu är det inte ens SÄKERT att det blir nån sommartripp, eller?
Biljetterna till DreamHack släpps om 10 dagar så det e lite delade tankar om vad man ska göra?
Om man inte beställer biljett till DreamHack så blir man utan plats, och om det inte blir nåt gasande i sommar så är det lite surt att INGET av grejjerna blir av.
Ska själv på DH, tänker inte missa det!
Ska försöka hinna med båda grejorna. Bara att man ställer iordning allt inför DH innan man far iväg på mc träffen så det bara är att ta datorn o dra när man kommer hem.

Så den 16:e runt 16.00 var vi än befinner oss i landet vrider man gasreglaget i botten och drar iväg hemmåt. Så är min tanke i alla fall =) Synd bara att jag inte kan ta datorn på hojen...
 

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha TZR -99
Nejvbie skrev:
Ska själv på DH, tänker inte missa det!
Ska försöka hinna med båda grejorna. Bara att man ställer iordning allt inför DH innan man far iväg på mc träffen så det bara är att ta datorn o dra när man kommer hem.

Så den 16:e runt 16.00 var vi än befinner oss i landet vrider man gasreglaget i botten och drar iväg hemmåt. Så är min tanke i alla fall =) Synd bara att jag inte kan ta datorn på hojen...

Jag har tänkt lite i samma banor som du... :) men när blir det Sommartrippen då?

Nejvbie, Var du på DH Winter 03 ?
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
RED_LiME skrev:
Jag har tänkt lite i samma banor som du... :) men när blir det Sommartrippen då?

Nejvbie, Var du på DH Winter 03 ?
DHW 02 | DHS 03 | DHW 03 |

;D Alla banden har jag på mig också för den delen... Om du bor i småland kan vi ju
ta sälskap hem, blir toppen =D

Exakt datum är ej uppsatt, men jag ska under kommande helg sätta mig ner med en
karta och studera vägar osv. Lägga upp några olika datumsförslag och kostnader
för övernattning osv osv =)
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Nejvbie skrev:
DHW 02 | DHS 03 | DHW 03 |

;D Alla banden har jag på mig också för den delen... Om du bor i småland kan vi ju
ta sälskap hem, blir toppen =D

Exakt datum är ej uppsatt, men jag ska under kommande helg sätta mig ner med en
karta och studera vägar osv. Lägga upp några olika datumsförslag och kostnader
för övernattning osv osv =)

Tält? :gnissla
 

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha TZR -99
Nejvbie skrev:
Är helt klart en opption jag överväger ;)

Hade vart najjs som fan med tält faktiskt :p
Och ja, vi bor i småland Nejvbie. Jag, PollySmurf och Tobbe_en1 bor på samma ställe :)
*vill helst ha sommartrippen på annat datum än DreamHack(17juni-30 eller nåt sånt är DH)*
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Tält suger, men lite får man offra ;-) Kan vi inte bara svänga runt lite i småland? Istället för att köra "Sverige runt"..
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Alltså vi i skåne har kanske inte lust att köra igenom hela skåne bara för en träff. Utan jag tycker vi möts på mitten typ jönköping elr något däromkring. Sen kan vi se var vi tar vägen.
 

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Varberg (tvååker)
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
jag tycker att vi begränsar oss kring mellansverige och södra sverigen.. jag menar det e inte kul att trycka 200mil på motorväg med en 125.a...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
fan det blir lite jobbigt för dom som bor i gbg, men kan man inte dra 3 lika långa streck till mitten så alla från småland stockholm och gbg har lika långt att åka till mötesplats så åker man omkring i nedre delen av sverige???
det blir ju bra för alla
//Niklas
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Skitbra idé att alla möts i jönköping tycker jag!! :)

Ska läsa igenom rtåden o bli lite sugen på o hänga med på träffen, får se sen, men det skulle vara kul! kan eventuellt få med mig en kompis, om han nu köper hoj, han velar som fasen.. :va
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Fan, har suttit o läst igenom tråden... va sugen man blir! :)

Längtar nått så inni h**** till sommaren nu! :)

Jag vill inte lova nått jag inte kan hålla, men just nu vill jag jättegärna hänga med! Speciellt om ni sammlas i jönköping, hehe :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top