TZR Tråden!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Tisse skrev:
SNÄLLA nån måste veta är desperat
Snälla nån.. du skriver med 5 minuters mällanrum du får ju vänta lite så att vi kan hinna svara.
Det går inte svetsa som sagt? eller det kanske du redan har provat.
 

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
någon som vet vart man kan få tag på en instruktionsbok till tzr??
 
Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
philsson skrev:
Snälla nån.. du skriver med 5 minuters mällanrum du får ju vänta lite så att vi kan hinna svara.
Det går inte svetsa som sagt? eller det kanske du redan har provat.


Klart det går att svetsa

edit: Se till att ha svetsen inställd rätt annars får du en limpa på insidan och det är inte längre ett effektsystem :lol
 
Last edited:

Solid snake

Guest
_mini_ skrev:
någon som vet vart man kan få tag på en instruktionsbok till tzr??


Ojojoj, kalmar e ju inte långt, vill du gå på dejt? ;)

Hehe, nämen kolla med mc affärer, instruktionsbok är nog lätt att få tag i.
Om du har dc så kan du tanka mekhandboken till tzr av mig, skicka ett pm med vad du har för internetleverantör samt lösenord så fixar jag in dig där. :tummenupp
 

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
Solid snake skrev:
Ojojoj, kalmar e ju inte långt, vill du gå på dejt? ;)

Hehe, nämen kolla med mc affärer, instruktionsbok är nog lätt att få tag i.
Om du har dc så kan du tanka mekhandboken till tzr av mig, skicka ett pm med vad du har för internetleverantör samt lösenord så fixar jag in dig där. :tummenupp

Nej det är ju inte så värst långt! Haha :) Jasså du har den! tankar gärna!!
 

Tisse

snart med i 100-klubben
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Himle
Hoj
TZR 125
philsson skrev:
Snälla nån.. du skriver med 5 minuters mällanrum du får ju vänta lite så att vi kan hinna svara.
Det går inte svetsa som sagt? eller det kanske du redan har provat.
har redan svetsat det i skolan men blev lite fel vinkel på det så jag fick göra nytt fäste men nytt vill jag allt ha ändå
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Tisse skrev:
har redan svetsat det i skolan men blev lite fel vinkel på det så jag fick göra nytt fäste men nytt vill jag allt ha ändå
Jaja.. jag svetsade mitt originalsystem men råkade väl få in nån loppa.. hojen gick i af sämre efter det.. men det blev rakt och fint och det håller än idag. :tummenupp
 

Tisse

snart med i 100-klubben
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Himle
Hoj
TZR 125
philsson skrev:
Jaja.. jag svetsade mitt originalsystem men råkade väl få in nån loppa.. hojen gick i af sämre efter det.. men det blev rakt och fint och det håller än idag. :tummenupp


mitt blev förståss inte så jävla fint menska nog funka hoppas jag
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Tisse skrev:
mitt blev förståss inte så jävla fint menska nog funka hoppas jag
låter bra det. surt bara med loppor.. är typ 1kvardratcentimeter i diameter där nu.. ganska strypt. :tungan Effektsystemet är på samma ställe 5-6cm. :hihi
 

Solid snake

Guest
philsson skrev:
låter bra det. surt bara med loppor.. är typ 1kvardratcentimeter i diameter där nu.. ganska strypt. :tungan Effektsystemet är på samma ställe 5-6cm. :hihi


Har du en tzr eller en dt 125a? Nej dåså, då kan du ju hålla dig ur denna tråden.

Är så jävla trött på att läsa din jävla dynga i precis varenda tråd på hela 125 delen.
Du skriver fan i alla trådar precis som att du skulle veta allt när du egentligen inte kan, nu säger jag inte att du inte kan alls, men du kan ju hålla dig ur dom trådarna du inte vet svaret på.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Har du en tzr eller en dt 125a? Nej dåså, då kan du ju hålla dig ur denna tråden.

Är så jävla trött på att läsa din jävla dynga i precis varenda tråd på hela 125 delen.
Du skriver fan i alla trådar precis som att du skulle veta allt när du egentligen inte kan, nu säger jag inte att du inte kan alls, men du kan ju hålla dig ur dom trådarna du inte vet svaret på.
så sitter man och är lite trevlig så ska alltid du komma och klanka på allt och alla. det är knappast roligt. har du inget bättre för dig än att klaga på vad andra gör. finns bättre saker/syften här i livet än så. :fatta!
 

Solid snake

Guest
philsson skrev:
så sitter man och är lite trevlig så ska alltid du komma och klanka på allt och alla. det är knappast roligt. har du inget bättre för dig än att klaga på vad andra gör. finns bättre saker/syften här i livet än så. :fatta!


Som att spamma i trådar? Har läst vad du har skrivit idag, det mesta har varit spam......... :7peta
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Som att spamma i trådar? Har läst vad du har skrivit idag, det mesta har varit spam......... :7peta
I alla fall inte skrivit nåt som är helt ivesäntligt eller störande.. du kan ju sluta klanka på alla andra för det är också spam.. du kan ju se till dina egna fel innan du börjar klaga på andra. :kocko
 

Solid snake

Guest
philsson skrev:
I alla fall inte skrivit nåt som är helt ivesäntligt eller störande.. du kan ju sluta klanka på alla andra för det är också spam.. du kan ju se till dina egna fel innan du börjar klaga på andra. :kocko

Ursäkta men du klagar faktiskt på mig nu.

Förresten så klankar jag inte ner på andra, jag vet när jag klankar ner på andra.
Säger bara till, det är en hårfin skillnad, men du ser inte den. :kocko

Du tror att du kan allt ju.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Ursäkta men du klagar faktiskt på mig nu.

Förresten så klankar jag inte ner på andra, jag vet när jag klankar ner på andra.
Säger bara till, det är en hårfin skillnad, men du ser inte den. :kocko

Du tror att du kan allt ju.
Tror alla andra förstår förutom du att du bara sitter och klankar.. och INTE bara påpekar. :kocko
När har jag sagt att jag kan allt föresten? är det nåt du har kommit fram till eller? i så fall behåll det för digsjälv. :7peta
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Sluat spamma båda 2! :mad:

Philsson, du måste ju förstå vad solid menar!? Du skriver i varje tråd, spelar liksom mindre roll om du tillför någonting verkar det som.

Ta det här på MSN istället.
 

Solid snake

Guest
Biifer skrev:
Sluat spamma båda 2! :mad:

Philsson, du måste ju förstå vad solid menar!? Du skriver i varje tråd, spelar liksom mindre roll om du tillför någonting verkar det som.

Ta det här på MSN istället.

Från och med nu så slutar jag spamma denna tråden.

Nu tillför jag nått istället, biifer, hur ställer man om oljepumpen på tzr?
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Solid snake skrev:
Från och med nu så slutar jag spamma denna tråden.

Nu tillför jag nått istället, biifer, hur ställer man om oljepumpen på tzr?
Plocka bort den lilla kåpan vid pumpen. Höger sida på motorn. Under där sitter vajern fast på pumpenr, när du ser det förstår du hur man ställer på den. Inga konstigheter, ganska logiskt. Bara svårt att förklara :tummenupp
Står annars bra beskrivet i boken, kan inte kolla nu då jag sitter i skolan och "pluggar" :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top