NSR_Martin
Vill man så kan man.
Rätt kul att philsson först blir mobbad för att han "inte tillförde något nytt".... Sen förklarar nån precis samma sak igen
Blir jag?.. hmm.. märkte jag inte ens..NSR_Martin skrev:Rätt kul att philsson först blir mobbad för att han "inte tillförde något nytt".... Sen förklarar nån precis samma sak igen
_mini_ skrev:någon som vet vad det ska vara för lufttryck i däcken på en tzr 87a?
okey tack! vet du hur mycket tanken rymmer också??=PSolid snake skrev:1.9 fram och 2.2 bak körde jag med, gick bra.
12 liter varav 1.5 liter är reserv._mini_ skrev:okey tack! vet du hur mycket tanken rymmer också??=P
tack du är bäst!=)Solid snake skrev:12 liter varav 1.5 liter är reserv.
_mini_ skrev:nån som vet var man kan hitta tzr dekaler??
stod hojen rakt då?.. om den lutar så är det ganska förståeligt.. och motorn ska vara avstängd tänk på det också..TheDiversion skrev:Nu har jag en annan fråga. Hur mycket olja ska det vara i växellådan? Så att nivån hamnar mellan sträcken på glaset när hojen står rakt uppåt eller 700 cc som det står jämte oljepluggen?!
Det gick i runt 3-4 dl, innan nivån var vid maxsträcket på glaset, ska jag häva i 3-4 dl till?
philsson skrev:stod hojen rakt då?.. om den lutar så är det ganska förståeligt.. och motorn ska vara avstängd tänk på det också..
man brukar tillockmed luta hojen åt urtappningshållet för att få ut "allt".. för allt kommer ju aldrig ut.Solid snake skrev:Nu när du sa det med stod rakt, så kom jag på en sak.
Stod den rakt när du tappade ur den gamla oljan?
philsson skrev:man brukar tillockmed luta hojen åt urtappningshållet för att få ut "allt".. för allt kommer ju aldrig ut.
Solid snake skrev:Nu när du sa det med stod rakt, så kom jag på en sak.
Stod den rakt när du tappade ur den gamla oljan?
Anton_Ljunghusen skrev:Låt henne gå på tomgång så tror jag nivån kommer sjunka, sen häll i mer
den anger antagligen volymen i hela blocket.. och INTE hur mycket olja det ska vara?.TheDiversion skrev:Ooja, lutade den så mycket åt höger jag kunde för att allt sklulle rinna ut.
Hojen stod rakt när jag fyllde på. Tycker det är skummt att det står 700 cc jämte påfyllningshålet. Inte precis nån användbar information om det inte stämmer. Siffran kanske anger nåt annat?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|