Vad har det med saken att göra?Silwer skrev:nsr och tzr finns i årsmodeller sammtidigt.
eeh? Om man byter motor kanske...Hammet skrev:NSRen helt klart.....bättre hoj än tzr punkt slut
E46 Har den bätre vägegenskaper? De visste jag inte Men större det är den ju. Vilket både är bra och dåligt.SpeedAbuser skrev:TZR är en mycket äldre modell och att jämföra de två är ungefär som att jämföra en BMW E36 med en E45.
NSR'en är mer fullvuxen till storleken, har bättre vägegenskaper och är snabbare än TZR'en.
Dock är NSR inget under av byggkvalitet, vilket du ska vara klart medveten om, om du är intresserad av en sådan.
Men när en NSR går bra så är det en riktigt rolig hoj.
Nej, inte E46. E45!Nisse Järnet skrev:E46 Har den bätre vägegenskaper? De visste jag inte Men större det är den ju. Vilket både är bra och dåligt.
M1:an ja! Den är fetgrym! Trodde du skrivit fel baraSpeedAbuser skrev:Nej, inte E46. E45!
Aldrig hört talas om den?
Ledtråd = M1...rockar hur hårt som helst!
Nisse Järnet skrev:eeh? Om man byter motor kanske...
Jag skulle säga såhär: Om du inte är rädd för motorras köp NSR, om du vill ha en hoj som håller och funkar köp TZR!
De e ju så! Provkör båda.Spiken skrev:HoHoHo
Vad vet du om det? Suzuki fjolla. Ska vi rejsa eller?Hammet skrev:NSRen helt klart.....bättre hoj än tzr punkt slut
SpeedAbuser skrev:TZR är en mycket äldre modell och att jämföra de två är ungefär som att jämföra en BMW E36 med en E45.
NSR'en är mer fullvuxen till storleken, har bättre vägegenskaper och är snabbare än TZR'en.
Dock är NSR inget under av byggkvalitet, vilket du ska vara klart medveten om, om du är intresserad av en sådan.
Men när en NSR går bra så är det en riktigt rolig hoj.
med din Skramlabra då eller???!!!!Out_Spinner skrev:Vad vet du om det? Suzuki fjolla. Ska vi rejsa eller?
Tzr:en håller ju mycket bättre! Nsr:en har en förmåga att rasa! Nsr:en tycker jag är för stor och tung. Det känns alla fall så. Massor med onädig plast var man än tittar. Tycker jag..
Dream on..Hammet skrev:med din Skramlabra då eller???!!!!
hoppar du skämtar
du ska väl upp till skogarna i sommar ändå, då ska jag piska din trampmoped
Gärna lite argument på det?Hammet skrev:NSRen helt klart.....bättre hoj än tzr punkt slut
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|