Precis. Nu vill vi höra.Nisse Järnet skrev:Gärna lite argument på det?
Precis. Nu vill vi höra.Nisse Järnet skrev:Gärna lite argument på det?
Tzr är både ballare och ballare höhöhöh najs sho len bre yooo Sen om du kikar på papprena som Bodoe la upp så är Nsr inte snabbare.Basse_mollberg skrev:Nsr är både snabbare och snyggare. Fast vill du ha en TZR så är det upp till dig.
HHAHAHAHAOut_Spinner skrev:Tzr är både ballare och ballare höhöhöh najs sho len bre yooo Sen om du kikar på papprena som Bodoe la upp så är Nsr inte snabbare.
Originally
Ska man jämföra TZR med en likvärdig Honda så är det NS 125 F eller NS 125 R man ska jämföra med! [/B]
Out_Spinner skrev:Tzr är både ballare och ballare höhöhöh najs sho len bre yooo Sen om du kikar på papprena som Bodoe la upp så är Nsr inte snabbare.
Hammet skrev:med din Skramlabra då eller???!!!!
hoppar du skämtar
du ska väl upp till skogarna i sommar ändå, då ska jag piska din trampmoped
Har du testat? Du kanske ska ta och ringa personerna som ligger bakom de där papprena och berätta även för dom hur smarta dom är?Daniel skrev:jo lycka du till, litar du på dom papprena så bevisar det hur smart du är. enligt dom ska tillexempel gamla Tzr gå bättre än nya modellen av Tzr och det är ju högst troligt
Out_Spinner skrev:Har du testat? Du kanske ska ta och ringa personerna som ligger bakom de där papprena och berätta även för dom hur smarta dom är?
Bara för att en sak är nyare betyder inte det att den måste vara bättre eller hur? Du kan ha rätt. Det är jag medveten om. Men eftersom du är så jävla säker att du kan klämma ur dig hur smart jag är så är du välkommen att lägga upp bevisen på bordet. Tills dess kan du hålla dina påhopp för dig själv. För här är den fanemej inga som vill ha dom..
Jag har aldrig sagt att Tzr går bättre än Nsr!!!!!!!!!! Du har ju själv inga bevis på hur det igentligen ligger till! Så ge fan i att kommentera min intelligens bara för att jag häldre tror på dessa papper än någon som bara vill tala gott om sin egen hoj. Att tzr och nsr skulle vara likvärdiga i 0-100km/h tycker jag låter mycket rimligt!!Daniel skrev:jag har inte testad nåt här inte... men i och med att du vet det mesta så har du väll testat att tzr går bättre än nsr eller vad det nu va.
Nu förstår jag inte riktigt?Out_Spinner skrev:Sen om du kikar på papprena som Bodoe la upp så är Nsr inte snabbare.
Menar nog accetBodoe skrev:Nu förstår jag inte riktigt?
På bilderna ser man väl ändå att NSR:en gör 155 km/h och TZR:en gör 150 km/h?? Eller är det bara jag som inte tycker att nåt inte stämmer?
AleX skrev:en tzr kan förväxlas med moped...
en nsr kan förväxlas med 600cc....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |