Notch
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Har lilla gudrun börjat dricka igen?
... och den röstade svenskarna in i Riksdagen......
Vilken då? Gudrun kom inte in i riksdagen, det är bara massmedia som ger Fi utrymme som att de ensamma var en majoritetsregering.
Har lilla gudrun börjat dricka igen?
Men hon har ju ratt i sakfragan, krig ar verkligen ett foraldrat satt att fora politik. Det ar for fan skammigt att det skall vara en san javla sandlada, nog fan ar testosteron lite skyldigt..
Men hon har ju ratt i sakfragan, krig ar verkligen ett foraldrat satt att fora politik. Det ar for fan skammigt att det skall vara en san javla sandlada, nog fan ar testosteron lite skyldigt..
Ok stryk testosteron. Men tendensen hos vissa personer att behova visa sig stoddiga. Loosers kan vi kalla dom, behover inte involvera genus.
Du missade mitt inlagg ovan dar jag efter eftertanke strok genuset:Så hon hade fel enligt dig? Det är inte det patrialkala (män!män!män!) samhällets fel?
Ok stryk testosteron. Men tendensen hos vissa personer att behova visa sig stoddiga. Loosers kan vi kalla dom, behover inte involvera genus.
Jag haller med om att krig ar ett forlegat, aldrat och 'ganska' ineffektivt satt att fora politik.
Verkar funka i nordkorea iaf.. . . .
Nordkorea visar snarare vad som händer vid "diplomati", det är ok med arbetsläger så länge vi har lite handelsembargon.
Inget förändras förutom att befolkningen drabbas.
Tycker nog det bevisar att militär makt är ganska effektiv, befolkningen lyder utan protester. . .
Själv så föredrar jag lyxjakt. Men det kanske bara är jag.Ubåtsjakt
http://www.expressen.se/debatt/genusteori-biter-inte-pa-putin/Svårt att möta ett gevär med genuspedagogik dock.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|