xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Varför så komplicerat?Krig Ryssland vs Sverige.
- Putin : Ville bara meddela att Sverige tillhör Ryssland nu.
- Lövgren : Nää..
- Putin : Då tar vi ert land med militär styrka.
- Lövgren : Men.. Kan ni inte vänta nått år först?
- Putin : Nej.
- Lövgren : Okej, Sverige är erat. Ni har möjligtvis inte några lediga politiska tjänster, har tidigare erfarenhet inom politik och har varit statsminister!
- Putin : Nej. "klick"
Vi ger oss. Vi ger oss. Vi ger oss. o.s.v
Den enda som är förtroendeingivande avseende Sveriges säkerhetspolitik är Sverker Göransson.
Jag tror att det är nåt gammalt skrot och de där ocean X "ufot i Östersjön"-gänget vill få lite publicitet..igen.. Å journalister sväljer..
Ok. För ganska _exakt_ ett år sedan så frågar användaren "Peter Lindberg" (namnet känns kanske igen från en av de två Ocean X Team gubbarna) följande:
" Anyone know anything about the Russian submarine "Som" that sunk after a collision? Anything like nationality of the ship that collided with "Som" and where it happened, thx in advance, cheers!"
Se:
http://uboat.net/forums/read.php?23,...0033#msg-90033
.....vilket väl iaf indikerar att de var intresserade av "Som" då och någon nämnde ju att "positionen har varit känd i ett år".... tycker det är lite väl konstigt samanträffande (även om jag just skrev tidigare när jag jämförde bilder att jag inte direkt tyckte det såg ut som "Som")....
Skulle det vara på det viset och de väljer att gå ut med informationen såhär så blir det väl spiken i kistan för detta företag då man för alltid kommer att avskriva dem som "scammers" och sensationsmakare...
Varför är det så lågt av dem att informera nu och vad skulle de ha att vinna på att tajma det i detalj?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|