SimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
Hade nåt liknande för mig ett tag när jag bar liten, blinkade vid varje telefonstolpeSimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
Hubbabubba skrev:En konstig sak som jag gör är att när jag går på trottoaren (stavning?) så får jag aldrig gå på gatustenarnas kanter.
Svårt att förklara men här e en bild
De gråa är gatustenar och dom svarta strecken som går ut e "kanterna"
Brukade jag också göra men det har gått över nästan helt nu.Hubbabubba skrev:En konstig sak som jag gör är att när jag går på trottoaren (stavning?) så får jag aldrig gå på gatustenarnas kanter.
Svårt att förklara men här e en bild
De gråa är gatustenar och dom svarta strecken som går ut e "kanterna"
När det regnar så får absolut inte vindrutetorkarna vara nere när man passerar de vita stolparna utan måste befinna sig någonstans på rutan så att säga. Annars är det verkligen kört!SimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!