ja jag vet inte om jag är så udda men har väl provat en del grejor,allt från att flugfiska och binda och(virka flugor )varit med i scouterna tills man var 18 hade bla klätterkurs och halmslöjdskurs i scouterna fast det var iof kul.
fisket har numera blivit en mindre del som man utövar alldeles för lite när man har hus o barn,brukar roa mig med vinterhalvåret att bygga grejor,gjorde ett akvariumskåp med speglar o allt,svetsade en smidesgrej att hänga föggelholken på till tjejen samt nu för en vecka sedan så gjorde jag en sexkantig skorstenshuv till tanten,byggde ett växthus med väderbeständig plast i somras,förra året gjorde jag ett stenparti med utebelysning,blev riktigt snyggt samt timmrade och dymlade som det heter en stor rabatt runt nästan hela altanen med rosor o hela h-e:t byggt ett par fröautomater till fåglarna. gjorde crosslyft gjort cd ställ av avloppsrör byggt sänglampa av stuprör till brorsan som aldrig kommer sätta upp den även om den blev hyfsad med mönster borrade hål o allt
byggde en 4hjulingslåda till kazuman som pajade för ett par veckor sedan för att nämna några grejor.
udda nja är det inte normalt?
kul att greja litet bara,tecknande mycket förr men som alltid så tar det för mycket tid att hålla på numera,gjorde även cpdumma klistermärken men det var iof mer när man var yngre läs barn som jag och en kompis klistrade upp överallt hade hundratals i pärmar kommer jag i håg.har även knypplat och gjort makramè bandväv. mm. fast jag har nog ingen jätteudda hobby just nu,hela livet är ju en salig hobby röra,synd att jobbet tar för mycket tid från min fritid bara