Zeb_Macahan
Bettingansvarig
idiotförklarade du henne åsså
Före, under och efter
Du får ett märkes (Bosch) strykjärn för 199 kronor på Gekås och inte nåt okänt skit ifrån rusta.
Nu tar jag strykjärnet som exempel igen. På Gekås finns nästan alltid en val möjlighet Vill du köpa ett strykjärn för 1000 kronor så finns det (tefal), vill du köpa ett för 99 kronor så finns det(melissa).
Ok då, ursäkta mig:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=100740
Ohhhhh
Vilken anmärkningsvärt märklig attityd. Kanske gör du dig till ett trådtroll eller så har du inte kompression på alla cylindrar kanske.. Vad exakt är det du stör dig på? Tror du inte på att det är billigt där? Är folk idioter för att de handlar där billigt? Eller för att det inte är röda prislappar?(!?!?) Är folk idioter för att de kör flera hundra kilometer för att storhandla billigt på Gekås samt alla de andra outlet:sen där och spara tusenlappar?
Kan du inte komma med sakliga argument istället för att spela Balla Allan och idiotförklara alla?
Edit: Missuppfitta mig rätt; jag menar inte på att det ena sättet att handla är bättre än det andra, men hur vore det om alla idiotförklarade er som alltid köper grejer i första bästa butik oavsett pris? Folk får göra som de vill och de bör man respektera oavsett vad man föredrar.
Jag har aldrig sagt något om att det inte är billigt. Bara att det ofta är ekonomisk och personlig minusräkning att förbruka en hel dag man tex kan lära sig något roligt istället för att slita på bilen för att handla saker som inte är markant billigare än på hemmaplan. Det kallar jag idioti. Om ni vill göra det jag kallar idioti så fine, fritt land, men förvänta er inte att jag kommer digga det...
/ Jens
Vad yrar du om? Vad har bidrag med saken att göra?
Kolla klientelet. minst 85% är WT-bidragstagare....
Last edited: