Kongo
Men gasa sa jag!!!
ahaha!
Nej du, där har du fetfel!
Min fru var där för ett tag sen och köpte sån skit som man annars handlar i mataffär eller ÖoB eller liknande.
Jag rannsakade kvittot och kom fram till att förtjänsten var ca 50 spänn på en tusenlapp. Det är 5% det! Visst, skräp som "personliga nummerskyltar" och nail tattoos var billigt, men hade det någonsin inhandlats om man inte åkt till WT-stället nr 1 i sverige?
Tilläggas bör att ca 30 mil i bil skall adderas till ekvationen. En modern bil kostar ca 30 spänn milen. Det blir 900 spänn det. Vips var det 30% dyrare att handla på Gekås. Som försvar kan man då säga: " det är en sån mysig utflykt". Jo, my ass att det är. Stå i kö i regn och 4 plusgrader i en timma, trängas med svettiga äckliga WT-människog och han tuggummi "hallåååååå" bögen med sin morsa (höll på att slå sönder TV´n!).
Jag betalar hellre 5% mer på ÖoB och spanar World Superbike på Teve. Pungkt!
PS. Fy fan va WT Gekås är! DS.
/ Jens
Om de lyckas hålla nere marginalerna på Ullared med så mycket som 30-40% per vara så handlar du uppenbarligen på fel ställen i vanliga fall.
Ungefär som med folk som handlar på ÖoB och påstår att det är billigt. Det är INTE billigt på ÖoB men det finns skräp i lägre prisklasser helt enkelt
Sen att de har en mängd lockvaror varje vecka är en annan femma, misstänker att Gekås kör liknande fulingar med stora röda prislappar och korgar fyllda till bredden med skit.
De flesta går på det, så är det.
Icke, jag skulle aldrig sätta min fot där oavsett vilket. Ok om de hade en taxfree eller en bana för hojen bredvid, då skulle jag följa med. Inte annars.
Nej, men att åka land och rike runt för att förbruka en hel dag man kan göra vettiga saker på för att köpa grejer som inte är markant billigare än hemma där man INTE behöver förbruka hela dagar till att köa och åka bil....
Tycker man sedan att det är "en rolig utflykt" anser jag att man behöver stimulans i livet. Testa lite nytt...
Men, att saker är billiga motsäger jag mig inte, men få räknar med slitage, tid, energi i ekvationen... och då blir ekvationen asbra!
Gekås har ingen evil masterplan, men mycket av framgången baseras på att de som åker dit inte räknar in hela kostnaden....
http://www.rusta.se/strykjarn_1800w_p90251039.html
Fryspåsar
/ Jens
gekås behöver inte använda sig av lockvaror eller röda prislappar folk kommer ändå
Jag tror dig, landet är fullt av idioter som vill dit och utnyttja kreditkorten till max. Men jag trodde faktiskt inte att folk var så idiotiska så att de inte behövde röda skyltar, men ibland har även den bäste fel.
Fan vad vidrig han är, den blonda... yuck...
Jag tror dig, landet är fullt av idioter som vill dit och utnyttja kreditkorten till max. Men jag trodde faktiskt inte att folk var så idiotiska så att de inte behövde röda skyltar, men ibland har även den bäste fel.
Edit: Missuppfitta mig rätt; jag menar inte på att det ena sättet att handla är bättre än det andra, men hur vore det om alla idiotförklarade er som alltid köper grejer i första bästa butik oavsett pris? Folk får göra som de vill och de bör man respektera oavsett vad man föredrar.
lägg ner snacket nu, vad är ditt problem egentligen vill folk bränna sina pengar på gekås så låt dom göra det
peder,fan vad jag garvade.
vad skall jag göra nu då,skall jag prata,ska jag vinka,ska jag skita.....
ni får uräkta att jag står lite konstigt,jag är handikapad
det där seriemuseet har nog inte haft en besökare på åratal.
Jag var faktiskt där på genomresa för några år sedan, visste dock inte att det låg i Ullared. Fan vad mycket grejjer han har samlat på sig genom åren, eller skit om man inte gillar serier.
Sparar man tusenlappar om man handlar upp bidraget? Inte i min värld, eftersom det är jag som betalar.Är folk idioter för att de kör flera hundra kilometer för att storhandla billigt på Gekås samt alla de andra outlet:sen där och spara tusenlappar?
Sparar man tusenlappar om man handlar upp bidraget? Inte i min värld, eftersom det är jag som betalar.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|