Ullis & Brink i Expressen motor

Status
Ej öppen för fler svar.

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
sandstream skrev:
Kan inte en moderator ta tag i Gurra muppen snart :3freak
Tycker man får ta det för vad det är..
Denna gången tyckte jag han var rolig...nästa gång är det du som tycker han är rolig..
 

sandstream

Guest
E22 skrev:
Tycker man får ta det för vad det är..
Denna gången tyckte jag han var rolig...nästa gång är det du som tycker han är rolig..
Ingen risk, jag har inte läst ett vettigt ord från den förvirrade putten... :3freak
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
Nja, snarare att en del av dem som känner varandra personligen kan ha en jäkligt trist attityd mot andra bara för att de inte är med i "gänget".

Diskuterar man saker i ett öppet forum får man finna sig i att vem som helst kan komma med sina åsikter och känns det jobbigt för man nog fundera på hur ett forum fungerar eller skapa ett eget privat med inloggning.
Det där med vara med i gänget, klubb för inbördes beundran osv är en riktigt bra grej. Den duger alltid. Man kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill, och när man sen får mothugg kan man komma dragandes med gänget-floskeln.

Ge fan i att snacka skit om folk här och hålls till topic så kommer ingen att störa sig. Hur svårt kan det vara att fatta?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Miss_Orchidee skrev:
Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst...
Inte i ditt fall. Om du inte gillar mina kommentarer kan du öppna ett privat forum med inloggning och allt. Idén är ursprungligen Sandstreams :lol
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Bingo skrev:
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Om du undrar så har ja klänning, men du har väl inte kollat tillräckligt noga antar jag....
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Macho Woman skrev:
Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Tack för att du bringade klarhet i detta, över och ut...
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:
Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.

Jag håller med dig helt och hållet Jenny. Så nu går jag och köper senaste numret av SLITZ... hörde ett rykte om att det fanns en motorcykelåkande tjej med i det numret. ;)
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
MrGooFy skrev:
Jag håller med dig helt och hållet Jenny. Så nu går jag och köper senaste numret av SLITZ... hörde ett rykte om att det fanns en motorcykelåkande tjej med i det numret. ;)

Vad som gör mig mest besviken i det sammanhanget är att det inte finns bättre tidningar att läsa om motorcykelåkande tjejer i. Mc-tidningarna skriver inte om mitt kön alls, av någon märklig anledning.
 

sandstream

Guest
Bingo skrev:
Det där med vara med i gänget, klubb för inbördes beundran osv är en riktigt bra grej. Den duger alltid. Man kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill, och när man sen får mothugg kan man komma dragandes med gänget-floskeln.

Ge fan i att snacka skit om folk här och hålls till topic så kommer ingen att störa sig. Hur svårt kan det vara att fatta?
Har du något som tynger dig så tveka inte att samla lite mod och få det ur dig :tummenupp
Bättre än att skriva krystade inlägg som syftar på en eller flera men ingen som tar åt sig.
"Man" är inte så bra att ta till, bättre då att skriva namnet på den/dem man vill framföra sin åsikt till...

EDIT: Bra om du också tar exempel på när någon "kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill".
 
Last edited:

Nicky

världens bästa o tröttaste
Gick med
13 Mar 2005
Ort
Haninge
Hoj
snart
ja va ska man säga...
Lycka till Ullis o Brink hoppas det går bra för er i år :)
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Macho Woman skrev:
Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.


Jag vill inte vara elak - det ligger ju inte i min natur - men har inte du fått dina alster publicerade ? Illa att klanka ner på en artikels uppbyggnad när man leker hobbyjournalist själv...... RR.se med diverse jenny-artiklar som e så surriga o snurriga så man måste hålla i sig för att inte tappa balansen.

Men om ditt tidigare inlägg stämmer kan vi stena dig till döds på Anderstorp bara för att du ska må lite bättre....




sista delen i inlägget var ironi - bäst att skriva det då många har svårt att fatta sånt här på SH
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
Har du något som tynger dig så tveka inte att samla lite mod och få det ur dig :tummenupp
Bättre än att skriva krystade inlägg som syftar på en eller flera men ingen som tar åt sig.
"Man" är inte så bra att ta till, bättre då att skriva namnet på den/dem man vill framföra sin åsikt till...

EDIT: Bra om du också tar exempel på när någon "kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill".
Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.

@ Moderatorerna, kan ni inte ta bort den här skittråden.

@ Brink & Ullis, Grattis! Det är roligt att ni får så mycket välförtjänt uppmärksamhet :tummenupp

Edit: ignorefunktionen funkar bra. Kul :)
 
Last edited:

Headbanger

RockeR
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV1000S -03
" Värsta smällen råkade jag ut för en gång när jag körde en Yamaha R6 på bakhjulet och gick omkull och brakade in i ett träd. Då bröt jag både ben och revben."
------->
"Både Anders och Ulrika är kritiska till hur en del sporthojsförare kör.
- Jag ser ofta folk som kör utan vare sig handskar och stövlar och i jeans. Det är inte konstigt att det blir svåra skador, menar Anders."

:kocko
 

sandstream

Guest
Bingo skrev:
Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.

@ Moderatorerna, kan ni inte ta bort den här skittråden.

@ Brink & Ullis, Grattis! Det är roligt att ni får så mycket välförtjänt uppmärksamhet :tummenupp

Edit: ignorefunktionen funkar bra. Kul :)
Var väl mest ut efter att få reda på om det var mig personligen du störde dig på eller någon annan.
Vart inte mycket klokare av ditt svar så jag är väl en idiot...

Moderatorerna är nog ute och åker eller så är de på någon kurs i hur man kramar varandra, börjar bli lite väl mesigt här på SH :3freak
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Bingo skrev:
Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.

@ Moderatorerna, kan ni inte ta bort den här skittråden.

@ Brink & Ullis, Grattis! Det är roligt att ni får så mycket välförtjänt uppmärksamhet :tummenupp

Edit: ignorefunktionen funkar bra. Kul :)
Trevlig typ den där Bingo.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hej!
Är det i denna tråden man ska mobba Ullis?
Kul att folk har åsikter, men varför måste det övergå i att tala om hur fel Ullis gör som visar lite hud? Är inte det hennes eget val? Jag tror nog att hon är kapabel att fatta såna beslut själv. Varför inte bara acceptera att man inte har med hennes val att göra öht?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top