Tycker man får ta det för vad det är..sandstream skrev:Kan inte en moderator ta tag i Gurra muppen snart
Denna gången tyckte jag han var rolig...nästa gång är det du som tycker han är rolig..
Tycker man får ta det för vad det är..sandstream skrev:Kan inte en moderator ta tag i Gurra muppen snart
Ingen risk, jag har inte läst ett vettigt ord från den förvirrade putten...E22 skrev:Tycker man får ta det för vad det är..
Denna gången tyckte jag han var rolig...nästa gång är det du som tycker han är rolig..
Det där med vara med i gänget, klubb för inbördes beundran osv är en riktigt bra grej. Den duger alltid. Man kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill, och när man sen får mothugg kan man komma dragandes med gänget-floskeln.sandstream skrev:Nja, snarare att en del av dem som känner varandra personligen kan ha en jäkligt trist attityd mot andra bara för att de inte är med i "gänget".
Diskuterar man saker i ett öppet forum får man finna sig i att vem som helst kan komma med sina åsikter och känns det jobbigt för man nog fundera på hur ett forum fungerar eller skapa ett eget privat med inloggning.
Inte i ditt fall. Om du inte gillar mina kommentarer kan du öppna ett privat forum med inloggning och allt. Idén är ursprungligen SandstreamsMiss_Orchidee skrev:Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst...
Om du undrar så har ja klänning, men du har väl inte kollat tillräckligt noga antar jag....Bingo skrev:Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Tack för att du bringade klarhet i detta, över och ut...Macho Woman skrev:Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Macho Woman skrev:Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
MrGooFy skrev:Jag håller med dig helt och hållet Jenny. Så nu går jag och köper senaste numret av SLITZ... hörde ett rykte om att det fanns en motorcykelåkande tjej med i det numret.
Har du något som tynger dig så tveka inte att samla lite mod och få det ur digBingo skrev:Det där med vara med i gänget, klubb för inbördes beundran osv är en riktigt bra grej. Den duger alltid. Man kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill, och när man sen får mothugg kan man komma dragandes med gänget-floskeln.
Ge fan i att snacka skit om folk här och hålls till topic så kommer ingen att störa sig. Hur svårt kan det vara att fatta?
Macho Woman skrev:Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.sandstream skrev:Har du något som tynger dig så tveka inte att samla lite mod och få det ur dig
Bättre än att skriva krystade inlägg som syftar på en eller flera men ingen som tar åt sig.
"Man" är inte så bra att ta till, bättre då att skriva namnet på den/dem man vill framföra sin åsikt till...
EDIT: Bra om du också tar exempel på när någon "kan vara hur dum som helst, hur fräck som helst och skriva vilken skit man vill".
vilka bilder? vart?Bikerbitch skrev:Ullis har aldrig varit naken på bilderna. Nästintill men aldrig naken.
Var väl mest ut efter att få reda på om det var mig personligen du störde dig på eller någon annan.Bingo skrev:Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.
@ Moderatorerna, kan ni inte ta bort den här skittråden.
@ Brink & Ullis, Grattis! Det är roligt att ni får så mycket välförtjänt uppmärksamhet
Edit: ignorefunktionen funkar bra. Kul
Trevlig typ den där Bingo.Bingo skrev:Sorry grabben, jag har vare sig lusten eller tålamodet att uppfostra idioter. Du får be någon annan om hjälp.
@ Moderatorerna, kan ni inte ta bort den här skittråden.
@ Brink & Ullis, Grattis! Det är roligt att ni får så mycket välförtjänt uppmärksamhet
Edit: ignorefunktionen funkar bra. Kul
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |