Ullis & Brink i Expressen motor

Status
Ej öppen för fler svar.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Miss_Orchidee skrev:
Ja ska upp och köra den 30/5 på Kinnekulle, har bokat det, då ska tydligen Ullis va föråkare med....


Då har du mycket att lära om du bara bytar attityd :pannkyss
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
 

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Såld
Att ni ens orkar sitta här å diskutera detta.
Jag har läst tråden, det är ju meningslöst.

Pajkastning till höger och vänster.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Macho Woman skrev:
För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.

Återligen; vi får vad vi förtjänar. Oavsett om det gäller TV-såpor eller kvällstidningsjornalistik.
Tiotusen flugor kan inte ha fel, skit ÄR gott.
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Jävlar vad folk hackar på varandra, såhär brukar det ju bara vara på hösten när alla är griniga för att vintern är på gång... :va

Tycker artikeln är bra, frånsett utalandet om att det är farligt att köra gata. Visst ska man köra på gatan som man gör på banan så blir det jävligt farligt (kanske var det hon mena?). Men håller man hastigheter och är uppmärksam vid obevakade korsningar osv, och inte åker bak- och framhjul så vill iaf jag påstå att det är bra mycket MINDRE risker med det än att köra bana (där man kör på gränsen).

Sen att det är skittråkigt att köra helt lagligt är en annan femma, men det är upp till var och en. Det är inte farligare än man själv gör det till... :fakta
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Hoppas att dom betalde bra expressen är ju en äckligt skvallerblaska som man inte ska beblanda sig med!
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Miss_Orchidee skrev:
är hon inte naken på bilden?? det va hon ju sist?? Trodde det va standard när det gällde mc och brudar?? :va
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Bingo skrev:
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.

Varför detta tjat om att brudar ska ha kläder på sig, det är väll ändå onödigt :rolleyes: , hojbrud eller inte de kvittar väll.de e ju sommar, då behövs ju inga kläder :rolleyes: hehe!
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Bingo skrev:
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Håhå, de där va slag under bilringen.
 

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Bingo skrev:
... Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. ...

Har för mig att hon och Stiggy var nakna i en stövelreklam förutom att de hade stövlarna på.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Ullis va helt naken i depån på Falken, inte en tråd på kroppen under skinnstället, tror vi iaf, förutom ryggskydd och underkläder då...
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Macho Woman skrev:
Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.

Självklart tar de in vilka texter som helst. Se bara på rubriker som Bröst-chock, fett-chock osv i all oändlighet. Aftonbladet kan du också sluta läsa, den är minst lika dålig.
 

sandstream

Guest
oscar skrev:
Måste man ha kört på gata för att förstå vad som är och kan vara farligt? Jag har aldrig provat base jumping, men skulle nog ändå våga uttala mig om att det kanske är lite farligare än golf...
Tänk på att du är i racingforumet, här måste du kunna allt om RR för att få vara med :rolleyes:

Du förstår väl att du inte kan ha en aning om hur farligt det är att slänga sig ut från en skyskrapa om du inte provat det själv, på samma sätt som du inte kan ha en aning om hur man gör eftersom du inte provat det :D
 

Lasson

sakkunning
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Österlen
Hoj
CBR900RR
Miss_Orchidee skrev:
...Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst.... Hon blev inte tvingad nej, vad jag hört va det hennes egen ide och hon får göra det om hon vill, men då blir hon betraktad därefter, i mina ögon iallafall.

bla, bla, bla. Fan vad du är tjatig och trist. Kan du inte bara skita i vad Ullis eller andra gör med sitt liv. Hon är myndig, det är hon som bestämmer, tack och lov inte du.

Ullis, gör hur fan du vill och lycka till med säsongen, gäller dig också Brink och alla andra som sköter sig själv!
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
Tänk på att du är i racingforumet, här måste du kunna allt om RR för att få vara med :rolleyes:
Vaddå, menar du att skithuvvena som dyker upp här en gång i månaden för att kasta skit på personer som många här känner personligen, inte vet allt om RR :confused:
 
Last edited:

sandstream

Guest
Bingo skrev:
Vaddå, menar du att skithuvvena som dyker upp här en gång i månaden för att kasta skit på personer som många här känner personligen, inte vet allt om RR :confused:
Nja, snarare att en del av dem som känner varandra personligen kan ha en jäkligt trist attityd mot andra bara för att de inte är med i "gänget".

Diskuterar man saker i ett öppet forum får man finna sig i att vem som helst kan komma med sina åsikter och känns det jobbigt för man nog fundera på hur ett forum fungerar eller skapa ett eget privat med inloggning.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top