Miss_Orchidee skrev:Ja ska upp och köra den 30/5 på Kinnekulle, har bokat det, då ska tydligen Ullis va föråkare med....
Då har du mycket att lära om du bara bytar attityd
Miss_Orchidee skrev:Ja ska upp och köra den 30/5 på Kinnekulle, har bokat det, då ska tydligen Ullis va föråkare med....
Macho Woman skrev:För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.Miss_Orchidee skrev:är hon inte naken på bilden?? det va hon ju sist?? Trodde det va standard när det gällde mc och brudar??
Macho Woman skrev:när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Bingo skrev:Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Håhå, de där va slag under bilringen.Bingo skrev:Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Bingo skrev:... Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. ...
Ullis va helt naken i depån på Falken, inte en tråd på kroppen under skinnstället, tror vi iaf, förutom ryggskydd och underkläder då...Bingo skrev:Nej, hon är inte naken på bilden. Och inte på någon annan offentligt publicerad bild heller, mig veterligen. Tyvärr är det bara forumets fula brudar som visar sig nakna. Du borde verkligen byta ut din avatar mot något mer påklätt.
Sent ska syndarna vaknaeus skrev:Grattis!
Macho Woman skrev:Ullis och Brink har antagligen, som vanligt, bara sagt kloka saker om mc-körning. Journalisten i fråga borde däremot skjutas. Man kan, KAN INTE, få skriva så jävla dåligt utan omedelbar arkebusering. Och vad är det för fel på tidningarnas redaktioner nu för tiden! Tar de in hur dåliga texter som helst?! Texten är dåligt uppbyggd, är full av dåliga förklaringar och floskler och framställer ämnet ur en otroligt konstig vinkel (oh-det-är-så-farligt-men-man måste-ju-älska-det-ganstah-style). För Ullis och Brink är allting gott, men när det gäller oss övriga så borde vi snarast ta beslutet att ALDRIG MER läsa Expressen.
Tänk på att du är i racingforumet, här måste du kunna allt om RR för att få vara medoscar skrev:Måste man ha kört på gata för att förstå vad som är och kan vara farligt? Jag har aldrig provat base jumping, men skulle nog ändå våga uttala mig om att det kanske är lite farligare än golf...
Miss_Orchidee skrev:...Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst.... Hon blev inte tvingad nej, vad jag hört va det hennes egen ide och hon får göra det om hon vill, men då blir hon betraktad därefter, i mina ögon iallafall.
Vaddå, menar du att skithuvvena som dyker upp här en gång i månaden för att kasta skit på personer som många här känner personligen, inte vet allt om RRsandstream skrev:Tänk på att du är i racingforumet, här måste du kunna allt om RR för att få vara med
Nja, snarare att en del av dem som känner varandra personligen kan ha en jäkligt trist attityd mot andra bara för att de inte är med i "gänget".Bingo skrev:Vaddå, menar du att skithuvvena som dyker upp här en gång i månaden för att kasta skit på personer som många här känner personligen, inte vet allt om RR
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|