Ullis & Brink i Expressen motor

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Miss_Orchidee skrev:
Ja oja.... vi andra är så snälla och timida ju, inte skulle vi leka av oss på vägarna som psykopater..... :3freak

är hon inte naken på bilden?? det va hon ju sist?? Trodde det va standard när det gällde mc och brudar?? :va

Ullis har aldrig varit naken på bilderna. Nästintill men aldrig naken.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
E22 skrev:
Tycker det är rätt så LÖJLIGT att lilla damen Ullis är med i anonsen..Hon har väll inte kört hoj i trafiken..så att ta råd från henne om mc körnign är väll märkligt..
All reeeespekt ( som staborna säger) åt henne , men som sagt, hon har väll bara kört bana hela sitt liv..
Skulle kunna utväckla det här, men jag har inte ti`d.. :D
Instämmer

Dessutom säger hon själv att hon drar sig för att köra på vägen.... :va
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
sandstream skrev:
Han som många andra kanske stör sig på dina ibland meningslösa och felstavade inlägg...
jag som trode vi körde & mekade hoj här..Å inte var svenska lärare..HÖööm *fundersam*
 

sandstream

Guest
valmers skrev:
Precis, häckla de golfintresserade. Smart. Om de MC-intresserade i Sverige vore hälften så driftiga som golfarna, skulle vi ha dubbelt så många RR-banor som idag.
Den insikten har jag också kommit till, folk gnäller men vill inte ta tag i det själv.
Säkert ett stortstadsfenomen.
 

sandstream

Guest
E22 skrev:
jag som trode vi körde & mekade hoj här..Å inte var svenska lärare..HÖööm *fundersam*
Visst gör vi det men att kunna uttrycka sig någorlunda hjälpligt i skrift är en förutsättning för att bli tagen på allvar av andra.
Skriver man tex som en 13-åring så tror folk att man är 13.
 

sandstream

Guest
eus skrev:
Nä vänta nu, är det dig själv du pratar om?
Vet inte vad du menar men jag tillhörde dem som gnällde om att det inte fanns någon bana i Stockholm tidigare och tyckte att "någon" skulle fixa en bums.
Nu har jag som sagt insett att denne "någon" inte finns och ska det bli något får man ta tag i det själv (tack Valmers :tummenupp )
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Taget från en medlems signatur:
"På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan."
Mycket bra uttryckt!
 

sandstream

Guest
HanneZ skrev:
Taget från en medlems signatur:
"På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan."
Mycket bra uttryckt!
Japp, McB har tur ibland :D
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
HanneZ skrev:
Taget från en medlems signatur:
"På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan."
Mycket bra uttryckt!
EDIT: :) va för långsam visst
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Miss_Orchidee skrev:
Instämmer

Dessutom säger hon själv att hon drar sig för att köra på vägen.... :va


Ursäkta... Väx upp.. Jag tror att anledningen till att du skriver i denna tråden är att du inte står i centrum.

Ullis får vad hon förtjänar...

Och jag kan utan att ljuga det mista säga ett du inte har ett piss o sätta emot på varken körning eller kunskap om motorcyklar mot vad Ullis har.

Jag ser inget fel i att hon marknadsför sig? Hon har inte blivit tvingad eller?

Varför Ullis uttalar sig i körning på gatan tycker jag med e skitdumt.. för på gatan behöver man inte ryggskydd.... man behöver inte hjälm... och på banan kör man med jeans... :rolleyes:

Man kan fan tro att man kommit till ett dagis :3freak
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
sandstream skrev:
Vet inte vad du menar men jag tillhörde dem som gnällde om att det inte fanns någon bana i Stockholm tidigare och tyckte att "någon" skulle fixa en bums.
Nu har jag som sagt insett att denne "någon" inte finns och ska det bli något får man ta tag i det själv (tack Valmers :tummenupp )
Grattis! :D
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
jag som trode dena tråden handlade om anonsen i expressen där lilla ullis utan körkort..
Å inte mina enstaka stavfel.
( en sak att stava som en 13 åring, en helt annan att bete sig som en..)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top