valmers skrev:Nej. Pungt.
valmers skrev:Nej. Pungt.
sandstream skrev:Den insikten har jag också kommit till, folk gnäller men vill inte ta tag i det själv.
Säkert ett stortstadsfenomen.
"lilla ullis"... Det där är kränkande. Inte för jag tror hon bryr sig för 5 spänn vad du tycker dock. Enstaka? Mattekunskaperna går hand i hand med stavningskunskaperna.E22 skrev:jag som trode dena tråden handlade om anonsen i expressen där lilla ullis utan körkort..
Å inte mina enstaka stavfel.
( en sak att stava som en 13 åring, en helt annan att bete sig som en..)
E22 skrev:jag som trode dena tråden handlade om anonsen i expressen där lilla ullis utan körkort..
Du ville förmedla något..angåenda skydden.. de gick ju fram.AleX skrev:Ursäkta... Väx upp.. Jag tror att anledningen till att du skriver i denna tråden är att du inte står i centrum.
Ullis får vad hon förtjänar...
Och jag kan utan att ljuga det mista säga ett du inte har ett piss o sätta emot på varken körning eller kunskap om motorcyklar mot vad Ullis har.
Jag ser inget fel i att hon marknadsför sig? Hon har inte blivit tvingad eller?
Varför Ullis uttalar sig i körning på gatan tycker jag med e skitdumt.. för på gatan behöver man inte ryggskydd.... man behöver inte hjälm... och på banan kör man med jeans...
Man kan fan tro att man kommit till ett dagis
Körmässigt kanske ja inte har det nej, men jag har nog kört en del mer på vägen än hon har gjort,AleX skrev:Ursäkta... Väx upp.. Jag tror att anledningen till att du skriver i denna tråden är att du inte står i centrum.
Ullis får vad hon förtjänar...
Och jag kan utan att ljuga det mista säga ett du inte har ett piss o sätta emot på varken körning eller kunskap om motorcyklar mot vad Ullis har.
Jag ser inget fel i att hon marknadsför sig? Hon har inte blivit tvingad eller?
Varför Ullis uttalar sig i körning på gatan tycker jag med e skitdumt.. för på gatan behöver man inte ryggskydd.... man behöver inte hjälm... och på banan kör man med jeans...
Man kan fan tro att man kommit till ett dagis
E22 skrev:All reeeespekt ( som staborna säger) åt henne , men som sagt, hon har väll bara kört bana hela sitt liv..
Miss_Orchidee skrev:...
Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst.... Hon blev inte tvingad nej, vad jag hört va det hennes egen ide och hon får göra det om hon vill, men då blir hon betraktad därefter, i mina ögon iallafall.
HanneZ skrev:Ja du spelar ju verkligen inget på sex... En snabb sökning på forumet och en glutta i irc-loggarna så har vi svaret.
Miss_Orchidee skrev:Körmässigt kanske ja inte har det nej, men jag har nog kört en del mer på vägen än hon har gjort,
Miss_Orchidee skrev:Fast det är ju liiite skillnad på humor och bilder... Fast hon kanske tänkte likadant som jag... vem vet...
Ja ska upp och köra den 30/5 på Kinnekulle, har bokat det, då ska tydligen Ullis va föråkare med....Bikerbitch skrev:Och Ullis var klok och började köra bana på en gång istället där riskerna för att bli påkörd av gubbar i keps, taxichaffisar eller kärringar är väldigt minimala.
Prova bana om du inte har gjort det, du kommer inte ångra dig.
E22 skrev:Du ville förmedla något..angåenda skydden.. de gick ju fram.
MEN inte har väll ullis någon erfarenhet av när det gäller kosande vägar, villt,rollgrus, dåligt asfalterade vägar & dyligt..som faktiskt finns i vanlig trafik, tro det eller ej men det är väll så vi har det i trafiken. tror inte det finns så mycket av det på bana..är inte riktigt säker HHööm!*fundersam*
ANNARS all heder mm åt den "lilla rosa 22:an" själv klart hon förtjänar uppmärsamhet..men i rätt "forum"
Det handlade om att hon förstod att det var farligt att köra hoj på gata. Tro fan att man tycker det om man bara åkt bönpall föresten, det är ju läskigt som fan.E22 skrev:Kära brink ,hehe! eller miss ullis njaaa jag vet inte hur ni klyddar till det med varandra inloggningar i varandras namn.(inget ont menat)
att ullis åkt med på bönepallen gör väll inte henne till en bättre trafikant i den benämningen som chaffis..eller?
(USH, vad jobbigt när alla ska tjaffsa på varandra..J.. märkligt att folk inte kan respektera varandra åsikter..det är väll det som är meningen med sånna här sighter, att just utbyta tycken & smack men varandra på ett TREVLIGT vis..)
Miss Ullis skrev:ullis körde hoj för första gången i fjol (2004)
och ja hon har bara kört bana.
Hon har dock åkt hoj med mej X antal mil innan dess..../BRINK på ullis konto
Det var Brink som skrev på Ullis konto.Miss_Orchidee skrev:Hon?? åkt med dig? är det inte dig vi pratar om?? Nu är jag förvirrad....
Kul att du kom in och skrev iallafall, så vet vi hur det ligger till! för det
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |