Ullis & Brink i Expressen motor

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
E22 skrev:
jag som trode dena tråden handlade om anonsen i expressen där lilla ullis utan körkort..
Å inte mina enstaka stavfel.
( en sak att stava som en 13 åring, en helt annan att bete sig som en..)
"lilla ullis"... Det där är kränkande. Inte för jag tror hon bryr sig för 5 spänn vad du tycker dock. Enstaka? Mattekunskaperna går hand i hand med stavningskunskaperna.
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
AleX skrev:
Ursäkta... Väx upp.. Jag tror att anledningen till att du skriver i denna tråden är att du inte står i centrum.

Ullis får vad hon förtjänar...

Och jag kan utan att ljuga det mista säga ett du inte har ett piss o sätta emot på varken körning eller kunskap om motorcyklar mot vad Ullis har.

Jag ser inget fel i att hon marknadsför sig? Hon har inte blivit tvingad eller?

Varför Ullis uttalar sig i körning på gatan tycker jag med e skitdumt.. för på gatan behöver man inte ryggskydd.... man behöver inte hjälm... och på banan kör man med jeans... :rolleyes:

Man kan fan tro att man kommit till ett dagis :3freak
Du ville förmedla något..angåenda skydden.. de gick ju fram. :tummenupp
MEN inte har väll ullis någon erfarenhet av när det gäller kosande vägar, villt,rollgrus, dåligt asfalterade vägar & dyligt..som faktiskt finns i vanlig trafik, tro det eller ej men det är väll så vi har det i trafiken. tror inte det finns så mycket av det på bana..är inte riktigt säker HHööm!*fundersam*
ANNARS all heder mm åt den "lilla rosa 22:an" :) själv klart hon förtjänar uppmärsamhet..men i rätt "forum"
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
AleX skrev:
Ursäkta... Väx upp.. Jag tror att anledningen till att du skriver i denna tråden är att du inte står i centrum.

Ullis får vad hon förtjänar...

Och jag kan utan att ljuga det mista säga ett du inte har ett piss o sätta emot på varken körning eller kunskap om motorcyklar mot vad Ullis har.

Jag ser inget fel i att hon marknadsför sig? Hon har inte blivit tvingad eller?

Varför Ullis uttalar sig i körning på gatan tycker jag med e skitdumt.. för på gatan behöver man inte ryggskydd.... man behöver inte hjälm... och på banan kör man med jeans... :rolleyes:

Man kan fan tro att man kommit till ett dagis :3freak
Körmässigt kanske ja inte har det nej, men jag har nog kört en del mer på vägen än hon har gjort,

Och ja sa inte att hon inte visste nått om skyddskläder heller för den delen. Däremot tycker ja det är ganska konstigt att man sätter in henne i tidningen för att prata för andra, när hon kör bana.... majoriteten av oss andra kör nog på vägen...

Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst.... Hon blev inte tvingad nej, vad jag hört va det hennes egen ide och hon får göra det om hon vill, men då blir hon betraktad därefter, i mina ögon iallafall.
 

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Malmööööö
Hoj
ingen....
E22 skrev:
All reeeespekt ( som staborna säger) åt henne , men som sagt, hon har väll bara kört bana hela sitt liv..


ullis körde hoj för första gången i fjol (2004)
och ja hon har bara kört bana.
Hon har dock åkt hoj med mej X antal mil innan dess..../BRINK på ullis konto
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Miss_Orchidee skrev:
...
Det är inget fel att marknadsföra sig, men det finns betydligt fler sätt, även om sex slår bäst.... Hon blev inte tvingad nej, vad jag hört va det hennes egen ide och hon får göra det om hon vill, men då blir hon betraktad därefter, i mina ögon iallafall.

Ja du spelar ju verkligen inget på sex... En snabb sökning på forumet och en glutta i irc-loggarna så har vi svaret.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Måste man ha kört på gata för att förstå vad som är och kan vara farligt? Jag har aldrig provat base jumping, men skulle nog ändå våga uttala mig om att det kanske är lite farligare än golf...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hon?? åkt med dig? är det inte dig vi pratar om?? Nu är jag förvirrad.... :va

Kul att du kom in och skrev iallafall, så vet vi hur det ligger till! :tummenupp för det
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
HanneZ skrev:
Ja du spelar ju verkligen inget på sex... En snabb sökning på forumet och en glutta i irc-loggarna så har vi svaret.

Fast det är ju liiite skillnad på humor och bilder... Fast hon kanske tänkte likadant som jag... vem vet...
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Miss_Orchidee skrev:
Körmässigt kanske ja inte har det nej, men jag har nog kört en del mer på vägen än hon har gjort,

Och Ullis var klok och började köra bana på en gång istället där riskerna för att bli påkörd av gubbar i keps, taxichaffisar eller kärringar är väldigt minimala.
Prova bana om du inte har gjort det, du kommer inte ångra dig.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Miss_Orchidee skrev:
Fast det är ju liiite skillnad på humor och bilder... Fast hon kanske tänkte likadant som jag... vem vet...

Det vet man ju aldrig, du känner ju inte Ullis och antagligen har du inte ens träffat tjejen ifråga.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Bikerbitch skrev:
Och Ullis var klok och började köra bana på en gång istället där riskerna för att bli påkörd av gubbar i keps, taxichaffisar eller kärringar är väldigt minimala.
Prova bana om du inte har gjort det, du kommer inte ångra dig.
Ja ska upp och köra den 30/5 på Kinnekulle, har bokat det, då ska tydligen Ullis va föråkare med....
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Kära brink ,hehe! eller miss ullis njaaa jag vet inte hur ni klyddar till det med varandras "inloggningar" .(inget ont menat)
att ullis åkt med på bönepallen gör väll inte henne till en bättre trafikant i den benämningen som chaffis..eller?
(USH, vad jobbigt när alla ska tjaffsa på varandra..J.. märkligt att folk inte kan respektera varandra åsikter..det är väll det som är meningen med sånna här sighter, att just utbyta tycken & smack men varandra på ett TREVLIGT vis..)
 
Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
... korsande vägar.. hmm.. min erfarenhet säger att hon nog vet en hel del om det... tro det eller ej.. eftersom hon har sett vad som kan hända....


E22 skrev:
Du ville förmedla något..angåenda skydden.. de gick ju fram. :tummenupp
MEN inte har väll ullis någon erfarenhet av när det gäller kosande vägar, villt,rollgrus, dåligt asfalterade vägar & dyligt..som faktiskt finns i vanlig trafik, tro det eller ej men det är väll så vi har det i trafiken. tror inte det finns så mycket av det på bana..är inte riktigt säker HHööm!*fundersam*
ANNARS all heder mm åt den "lilla rosa 22:an" :) själv klart hon förtjänar uppmärsamhet..men i rätt "forum"
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
E22 skrev:
Kära brink ,hehe! eller miss ullis njaaa jag vet inte hur ni klyddar till det med varandra inloggningar i varandras namn.(inget ont menat)
att ullis åkt med på bönepallen gör väll inte henne till en bättre trafikant i den benämningen som chaffis..eller?
(USH, vad jobbigt när alla ska tjaffsa på varandra..J.. märkligt att folk inte kan respektera varandra åsikter..det är väll det som är meningen med sånna här sighter, att just utbyta tycken & smack men varandra på ett TREVLIGT vis..)
Det handlade om att hon förstod att det var farligt att köra hoj på gata. Tro fan att man tycker det om man bara åkt bönpall föresten, det är ju läskigt som fan.
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Miss Ullis skrev:
ullis körde hoj för första gången i fjol (2004)
och ja hon har bara kört bana.
Hon har dock åkt hoj med mej X antal mil innan dess..../BRINK på ullis konto

Underbart att ni kommer in och svarar! Vet inte hur irriterad jag brukar bli över nivån och antal gånger just Ullis diskuteras på SH. När du eller Ullis sen kommer in och är hur coola som helst brukar jag snabbt byta mitt grin mot ett leende. Fortsätt att ta allt som skrivs precis som ni gör :) All kredit!

För övrigt skulle jag vilja passa på att säga att jag tycker artikel var helt ok, jag har tex kört över 25000 mil på vägarna och aldrig på bana, aldrig gått omkull heller vilket har gjort mig grymt slarvig på just ryggskydd.

Provade förvisso ett ryggskydd på väg till jobbet idag med tyckte den tryckte ner kallingarna hela tiden!?! ska det vara så?!?

Nu efter att ha läst eran artikel om skydd (som jag helst hör av dom som verkligen gått omkull och sett verkan av skydden) så kommer jag nog bara ta av mig kallingarna istället, verkar som jag behöver skyddet mer än dom.

Mvh och lycka till på säsongen till er bägge! Stephenj
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Miss_Orchidee skrev:
Hon?? åkt med dig? är det inte dig vi pratar om?? Nu är jag förvirrad.... :va

Kul att du kom in och skrev iallafall, så vet vi hur det ligger till! :tummenupp för det
Det var Brink som skrev på Ullis konto.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top