vtwin
Kronisk snigel
Medin skrev:Jag vill ochså vara med i tidningen
Jag kan knäppa ett kort när du badar i lecakulorna, och skicka till tidningen om du vill
Medin skrev:Jag vill ochså vara med i tidningen
bissmark skrev:Gillar slutet i en av artiklarna från sidan.
Någon säger följande:
Det behövs lekplatser.
Tillgängliga för alla och alltid.
Det räcker med en raksträcka och några enkla kurvor på tillbakavägen - det behöver inte alls vara F1-standard.
Om det går att bygga tusentals privatfinansierade golfbanor runt om i Sverige så går det förstås att bygga en handfull motoranläggningar.
Jag tror hojåkarna betalar minst lika mycket som golfspelarna. Och det finns lika många starka sponsorer i bakgrunden.
SMC tar första steget redan i år.
Nu vill jag se vem som tar första spadtaget
Precis, privatfinansierade. Det är nog där det skiter sig för MC-kollektivet, med tanke på gnället om banhyror/avgifter för bankörning.bissmark skrev:Gillar slutet i en av artiklarna från sidan.
Någon säger följande:
Det behövs lekplatser.
Tillgängliga för alla och alltid.
Det räcker med en raksträcka och några enkla kurvor på tillbakavägen - det behöver inte alls vara F1-standard.
Om det går att bygga tusentals privatfinansierade golfbanor runt om i Sverige så går det förstås att bygga en handfull motoranläggningar.
Jag tror hojåkarna betalar minst lika mycket som golfspelarna. Och det finns lika många starka sponsorer i bakgrunden.
SMC tar första steget redan i år.
Nu vill jag se vem som tar första spadtaget
japps. klart vi ska ha. vi kan ju börga med att asfaltera divärse J... "moderatbandy baner" (golfbaner) i sverige..liten efter tanke..tror inte det går igenom..vart ska då våra politiker leka på fritiden..?*FUNDERSAM*Revelator skrev:Superbra artikel! Behövs mer exponering och massmedialt intresse för att kunna locka fram viljan och intresset samt pengarna också kanske....;-) Vill ha fler banor NU!
Precis, häckla de golfintresserade. Smart. Om de MC-intresserade i Sverige vore hälften så driftiga som golfarna, skulle vi ha dubbelt så många RR-banor som idag.E22 skrev:japps. klart vi ska ha. vi kan ju börga med att asfaltera divärse J... "moderatbandy baner" (golfbaner) i sverige..liten efter tanke..tror inte det går igenom..vart ska då våra politiker leka på fritiden..?*FUNDERSAM*
Revelator skrev:Superbra artikel! Behövs mer exponering och massmedialt intresse för att kunna locka fram viljan och intresset samt pengarna också kanske....;-) Vill ha fler banor NU!
Mattias skrev:Jag har aldrig slagit mig illa när jag vurpat på gatan. Dessutom lockar inte fem timmars skåpbilresa för 35 minuters aktiv mc-körning på bana. Jag kör hellre gata. Cum. Over.
Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.
Ja oja.... vi andra är så snälla och timida ju, inte skulle vi leka av oss på vägarna som psykopater.....MostWanted skrev:Anders och Ullis lever farligt med andra ord...
Mattias skrev:Jag har aldrig slagit mig illa när jag vurpat på gatan. Dessutom lockar inte fem timmars skåpbilresa för 35 minuters aktiv mc-körning på bana. Jag kör hellre gata. Cum. Over.
Edit: Nu svor jag i kyrkan, inser jag. Så dumt.
Miss_Orchidee skrev:är hon inte naken på bilden?? det va hon ju sist?? Trodde det va standard när det gällde mc och brudar??
Haha! Bra anja!anja skrev:
Klä på dig själv.
HanneZ skrev:Efter att ha läst alla "Min Olycka"-trådar här på sh så är jag allergisk mot människor som snackar om sina krascher. Speciellt om dom som vara nära och dö, fick motorcykeln över sig efter den slungats genom luften, meeeeeeen blev utskriven samma kväll.
Miss_Orchidee skrev:Ja oja... vi andra är så snälla och timida ju, inte skulle vi leka av oss på vägarna som psykopater.....
är hon inte naken på bilden?? det va hon ju sist?? Trodde det va standard när det gällde mc och brudar??
Att Ullis är med i tidningen angående gatkörning är ungefär lika märkligt som att du SKRIVER på sporthoj.com.E22 skrev:Tycker det är rätt så LÖJLIGT att lilla damen Ullis är med i anonsen..Hon har väll inte kört hoj i trafiken..så att ta råd från henne om mc körnign är väll märkligt..
All reeeespekt ( som staborna säger) åt henne , men som sagt, hon har väll bara kört bana hela sitt liv..
Skulle kunna utväckla det här, men jag har inte ti`d..
Det där får du utväckla grabben.HanneZ skrev:Att Ullis är med i tidningen angående gatkörning är ungefär lika märkligt som att du SKRIVER på sporthoj.com.
www.floskeltoppen.nuBikerbitch skrev:Den svenska avundsjukan..
Han som många andra kanske stör sig på dina ibland meningslösa och felstavade inlägg...E22 skrev:Det där får du utväckla grabben.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|