Umeå - motard-/endurobus v.32?

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Yasha skrev:
Vi var ju där?!? På Bussjöbanan, klockan 18 och inte en kotte där?!? :va SÅ vi for därifrån... :( Jag som var så himla sugen att prova! *suck* Fick inte tag på träningsansvarige på telefon heller... vi kanske hamnade fel? :confused:

Bra att ni hade kul iaf... Kanske en annan gång? :rolleyes:
Nästa torsdag syster! :tummenupp Ni får ta en extra vecka här uppe.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Ja, det blev ju lite halvdan körning, men kul var det i alla fall!
Provkörningen av allas hojar och provdrickningen av Stockholmarnas öl var skoj! Det var kul att ha er här, nästa gång hoppas vi att ni stannar längre! :Bugar

Nu, när jag förstått andemeningen av denna så skickar jag en sån som hälsning:----------> :tuttar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
OlleR skrev:
Nästa torsdag syster! :tummenupp Ni får ta en extra vecka här uppe.
Mmm.. nu när jag fattar vad det betyder att "komma sent" i Norrland, så ska jag inte gnälla, det var ju mitt alldeles egan fel att jag inte "fick" köra på Bussjö.. *muttrar*

Kommer du och hämtar mig och besten Olle?!? Till på torsdag menar jag... :hihi

jesseboy skrev:
Provkörningen av allas hojar och provdrickningen av Stockholmarnas öl var skoj! Det var kul att ha er här, nästa gång hoppas vi att ni stannar längre! :Bugar

Nu, när jag förstått andemeningen av denna så skickar jag en sån som hälsning:----------> :tuttar

Jag hade iaf kul, även om jag ff är fullt och fast övertygad om att asfalt (och ev. lite grus) är det enda rätta underlaget för besten och mig. :rolleyes:

Öl är gott och Skellefteåfolket urtrevliga och gästvänliga. Ni är välkomna till Sthlm anytime, ni vet var ni kan bo! :krama

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Hoj
Såld...letar nytt.
Jag tror jag kom till Bussjö runt 18.20-40 tror jag...då var endast Håkan (träningsansvarige) på plats.....synd att ni inte väntade lite!! :fyllisar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kulgan skrev:
Jag tror jag kom till Bussjö runt 18.20-40 tror jag...då var endast Håkan (träningsansvarige) på plats.....synd att ni inte väntade lite!! :fyllisar

Mmm... det tycker jag med... riktigt ledsen för det är jag faktiskt... :( Men bättre lycka nästa gång! :tummenupp

Hade kul i blötan på Midlanda iaf! :lol

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
jesseboy skrev:
Körningen var alldeles lagom för min del iaf & roligt hade jag även om jag började fundera lite
när vi hamnade ute i skogen igen & igen & igen... :tungan :lol
Provkörning av hojar var både skojigt & nyttigt :banana
jag har nog heller aldrig kört något med så hård fjädring som din hoj. :näsblod fast motorn :yoparty :tummenupp
Se'n hade vi ju inte tråkigt på kvällen heller :fyllisar

Kanonkul att träffa er igen, hoppas det inte dröjer så lång tid tills nästa gång! :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping