Yasha skrev:lör - "kanskekörning" med Skellefteågänget på Fastec
Hör gärna av er om det blir körning på Fastec, jag kör gärna på den banan igen om man får!
//Eric
Yasha skrev:lör - "kanskekörning" med Skellefteågänget på Fastec
Jag skulle gärna vilja göra dessa två, jag har sovplats i umeå å så, kan man vara så söt att man får följa med på den privataheldagskörningen på midlanda?Yasha skrev:tors - Motard på Bussjö, Umeå
fre - privat körning, heldag på Midlanda
jessegirl skrev:På begäran kommer här en liten skiss över Fastec:
jesseboy skrev:Inget grus på Fastec, får vi åka där är det 1102m asfalt...
Lite för slät bitvis, brukar ibland bli en del skin-mot-asfalt-action. Vilket påminner mig om att ni måste ha puckar på hjulaxlar eller i princip allt som tar i när man går ikull om ni ska åka på fastec. Har ni inte det får ni komma hit å svarva till något.DR-Zätare skrev:Asfalt slät som en barnrumpa! Fastec är kanonkul!
//Eric
Jag skulle behöva svarva till nya puckar till fotpinnarna... det var någon som vurpade sönder dem på Åland... Förhoppningsvis hinns det med innan vi åker, men annars tar jag med materialet upp, okej?!?OlleR skrev:Lite för slät bitvis, brukar ibland bli en del skin-mot-asfalt-action. Vilket påminner mig om att ni måste ha puckar på hjulaxlar eller i princip allt som tar i när man går ikull om ni ska åka på fastec. Har ni inte det får ni komma hit å svarva till något.
Yasha skrev:Jag skulle behöva svarva till nya puckar till fotpinnarna... det var någon som vurpade sönder dem på Åland... Förhoppningsvis hinns det med innan vi åker, men annars tar jag med materialet upp, okej?!?
Annars borde väl samma uppsättning "banskydd" som funkar på Åland, funka på Fastec också, eller?
Kan jag hjälpa till att smöra? Jag kanske kan använda den här ?jesseboy skrev:Nu har jag och kung Olle talat med överhuvudena för Skellefteå Motorsällskap.
Kanske finns det en liten chans att vi kan åka på Fastec v. 32.
Vi håller tummarna och smörar vidare...
jesseboy skrev:Förresten, Yasha... Vad gör den där överallt i dina inlägg?
jesseboy skrev:Ok, det ser kört ut på Fastec tyvärr.
Nästa år kanske vi kan få köra där, men om vi skulle kunna köra v.32 skulle alla behöva enduroljuddämpare, kanske inte känns så aktuellt/genomförbart?
Däremot försöker vi Skelleftebor komma till Umeå om det blir där.
Yasha och Ghost, kommer ni förbi Ske-å ändå?
I så fall skulle vi ta och ordna en liten fest tänkte jag...
Sova kan ni göra hos mig, Olle, Roger, vem som helst om ni inte har andra "fränare" alternativ...
Hur ser det ut i övrigt med de andra banorna då?
Sweet, jag som har styrt upp lägenhet att övernatta i i Umeå å allt!TT-Henke skrev:Grusbus är inbokat v32, tis och/eller ons kväll. Fler som är sugna ? Hojta till i så fall !
Hänger gärna på på ev motardstyrning för att se hur man "ska" göra
Men hallå... Var var det jag skrev alldeles nyss, jag VILLE ju inte byta hjul på besten! (Då får jag ju stå mitt i natten och meka tillbaka motardhjulen för jag kör INTE på Midlanda med skogstofflor på!!!)Honken skrev:Sålänge grejerna är hela och det inte bara är grusvägar det ska åkas på utan liiite mera skog är jag på!
Förresten... sent ska syndaren vakna, menjesseboy skrev:Ok, det ser kört ut på Fastec tyvärr.
Nästa år kanske vi kan få köra där, men om vi skulle kunna köra v.32 skulle alla behöva enduroljuddämpare, kanske inte känns så aktuellt/genomförbart?
Däremot försöker vi Skelleftebor komma till Umeå om det blir där.
Yasha och Ghost, kommer ni förbi Ske-å ändå?
I så fall skulle vi ta och ordna en liten fest tänkte jag...
Sova kan ni göra hos mig, Olle, Roger, vem som helst om ni inte har andra "fränare" alternativ...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari