Jide
Svartvit
Ur ett motorcyklistperspektiv... Jo!Inte för att vara petig men är man 25+ är man fan inte ung längre..
Ur ett motorcyklistperspektiv... Jo!Inte för att vara petig men är man 25+ är man fan inte ung längre..
Inte för att vara petig men är man 25+ är man fan inte ung längre..
Jag har en 600rr, är 21 år gammal och bor i stockholm.
Kör på hondas märkesförsäkring hos IF (helförsäkrat) och pröjsar 2600/mån året om (ej avställningsbar)
Det suger stenhårt med den premien, men det kostar o ligga på topp!
Är det verkligen värt det? På ett år så har du betalat min hoj gånger 3 bara i försäkring. Helt sjuka premier ju...
nej det är det egentligen inte, men man får passa på medans ekonomin tillåter, funtar på att uppgradera till 1000 rr nästa sommar satt
lär väll knappast bli billigare då!
Inte säkert på att det stämmer men efter att hört runt är det ingen skillnad på 600 och 1000 i premie på märkesförsäkringarna.
//Dafe
jasså, det är ju en glad nyhet,
synd att jag inte kollade de innan jag köpte hoj, då hade jag aldrig köpt en 600.
Har du egentligen kollat upp vad det är du betalar för?Jag har en 600rr, är 21 år gammal och bor i stockholm.
Kör på hondas märkesförsäkring hos IF (helförsäkrat) och pröjsar 2600/mån året om (ej avställningsbar)
Det suger stenhårt med den premien, men det kostar o ligga på topp!
1644kr helår, helförsäkring.
"Hur försäkrar du din supersporthoj?"
Ser du en XJR1300 som en supersporthoj? Inte för att vara kritisk men vad du betalar har väl inte med frågan att göra? kram
Men detta är sporthoj.com och inte motard.com
Är ju själv sugen på en ny hoj. Men tror inte att jag kan utnyttja resurserna i en supersporthoj tillräckligt men visst är man sugen. Är det värt pengarna eller ska jag ta nån som kan försäkras av bilsport-mc. Kör från mitten av mars till mitten av oktober om det går.
//Dafe
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |