Uppdaterat bågarna inför våren?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Har fått pris på drivpaket från Johans MC som ligger i slängarna 1600 spänn inklusive drev x 2 och kedja. Är detta vad man får betala på de flesta ställena?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
flugan skrev:
Tjeck out http://www.touring.se för referenspriser (välj "Sökmetod: Modell" så går det fort å hitta rätt kedjor å drev).
Sure I will do my friend... Isåfall om priserna är ogay bestiller jag fan blinkers på en och samma gång som Gödsel sjunger...

:banana

Edit: Hittade inga framdrev dock :gnissla Likaså vetefan vad det är för specifikationer på kedja och bakdrev, mer än art. nummer från Kawasaki.

Last edited:

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Har fått pris på drivpaket från Johans MC som ligger i slängarna 1600 spänn inklusive drev x 2 och kedja. Är detta vad man får betala på de flesta ställena?
nej,det är för billigt :tummenupp

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Okej, då ger jag Johans MC 1600 spänn så får du en bulle och 25 spänn så blir det lite dyrare... :tummenupp
bullen kan du ge till fogerty,25an kan du skänka till BRIS :tummenupp

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Skorpan skrev:
göra rent allt tog längre tid än att skruva isär och få dit prylarna igen kan jag säga. jag vet inte,har inte kollat det för då skulle jag bli tokig

Hur gjorde du rent ventilerna å kolvarna?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:

www.addemoto.se

DID kedja och JIT drev.

Ingen frakt tillkommer, endast en fast expeditionsavgift på 89.50 kr.

:rolleyes:

Bifogat

• Drev.JPG
    Drev.JPG
    117.1 KB · Visningar: 41
Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
hållundan skrev:
Sure I will do my friend... Isåfall om priserna är ogay bestiller jag fan blinkers på en och samma gång som Gödsel sjunger...

Edit: Hittade inga framdrev dock :gnissla Likaså vetefan vad det är för specifikationer på kedja och bakdrev, mer än art. nummer från Kawasaki.

Tjeck dis out då http://www.duells.se/

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Krymt. Det får fan bli därifrån. Min något sargade ekonomi tål ej överpriser.

Tänkte nästan det :)

Brukar handla därifrån själv ,har på både på X11:an och TTR:en.

OBS tänk på att beställa löst nitlås om du vill ha det annars ligger det bara clipslås med OBS

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Långa farbron skrev:
Tänkte nästan det :)

Brukar handla därifrån själv ,har på både på X11:an och TTR:en.

OBS tänk på att beställa löst nitlås om du vill ha det annars ligger det bara clipslås med OBS
Okej. Nitlås? Det är bättre, men medför att man får kapa kedjan då man ska byta nästa gång? Vad krävs för verktyg för att mecka på ett nitlås? Kan man göra det själv?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Okej. Nitlås? Det är bättre, men medför att man får kapa kedjan då man ska byta nästa gång? Vad krävs för verktyg för att mecka på ett nitlås? Kan man göra det själv?

Bättre och bättre vet jag inte men det är otrevligt för clipsen brukar vilja flyga av rätt som det är.(specielt om dom fått lite stryk vid monteringen)

Ja kapa eller så slipar man bort nitarna och sätter dit ett nytt lås.

Det krävs speciella verktyg för det,man kan "nita" själv om man vill.(jag gör det som den outlaw jag är)

Men känner man sig osäker så på med clipslåset och dra iväg till någon Mc-verkstad och få hjälp.Det gör dom på en par minuter.

Annars kanske det finns någon som kan låna ut ett verktyg.?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Långa farbron skrev:
Ja kapa eller så slipar man bort nitarna och sätter dit ett nytt lås.

Det krävs speciella verktyg för det,man kan "nita" själv om man vill.(jag gör det som den outlaw jag är)

Men känner man sig osäker så på med clipslåset och dra iväg till någon Mc-verkstad och få hjälp.Det gör dom på en par minuter.

Annars kanske det finns någon som kan låna ut ett verktyg.?
Okay, koper ett nitlås extra, slänger på det vanliga clipslåset och åker iväg och nitar ihop'et när det är på plats...

Såg i listan där, kedjan 525 108L som antagligen (?) är den kedja som ingår i det det däringa paketet jag tänkte köpa ska alltså ha ett nitlås som heter 525 MVO | 99-183?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
hållundan skrev:

Ngt utav Sturmverkzeug, en rolig hammare eller tråkig hammare och don.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Okay, koper ett nitlås extra, slänger på det vanliga clipslåset och åker iväg och nitar ihop'et när det är på plats...

Såg i listan där, kedjan 525 108L som antagligen (?) är den kedja som ingår i det det däringa paketet jag tänkte köpa ska alltså ha ett nitlås som heter 525 MVO | 99-183?

Ring eller maila dom och berätta vad du har för hoj så löser det sig :)

Jag har bara ringt,har det varit problem så har dom löst det med jag väntat i telefon.

E-mail: order@addemoto.se
Tel: 040-93 24 90

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar