Lite gammalt kanske men du kan ju lägga filmen här:Wheeliedevil skrev:Tack ska du ha Fluppen!
Swedie, Ja tror inte det med din meritlista
Filmer?ja, jag har en liten snutt men ingen stans att lägga den på nätet. Det är inget märkvärdigt, testade bara att sätta kameran på tanken en gång. Ska göra en riktigt cool nästa säsong. Nu har jag en ny dator med firewire också, det underlättar ju.
Zana skrev:Du borde verkligen beskära dina bilder! Dom är ju gigantiska, men själva "bilden" är pytteliten uppe i hörnet ju...
Skulle kunnat vara riktigt högupplösta bilder om du tog bort allt det vita, eller fyllt ut det vita med bilden.... typ...
/Z
Jag tror jag sparar mig tills den nya filmen är klar, Där ska det även bli lite TTR och VTR-åka av. Tack ändå.kaZmur skrev:Lite gammalt kanske men du kan ju lägga filmen här:
ftp://sporthoj:sporthoj@kazmur.mine.nu
edit: nere till ca 17:00 ikväll
Wheeliedevil skrev:Ja, just det, Tänkte inte på det. Jag förminskade bara dom i paint lite snabbt men det stämmer man kan ju dra upp det vita, tack för tipset.
He he, det räcker o titta på din avatar för o svara på det...Swedie skrev:Jag kommer inte säga hur snygg din hoj är förrän jag fått testa den! Så är det! Nu låt mig testa!
Swedie skrev:Du får mig allvarligt o vilja vara din bästa kompis.
Wheeliedevil skrev:Just för tillfället med 0,8 bars laddtryck lämnar den 220hk på bakhjulet med 1 bar gissar jag ca 250rwhp och med 1,2 kanske runt 280rwhp?? Vi får se när det blir klart, Hojen ska ju hålla ihop också. Har redan bytt växellåda en gång
Conrad skrev:Har inte läst hela tråden så någon har säkert hunnit före men...
Vad hände med honda's femåriga garanti?
Du måste ha missat "det allra senaste" vad gäller rcv:n. Den har ju megafoner istället för ljuddämpare. Det måste du ju också skaffa!
Får du åka till USA? Det får inte jag... Kan du fixa så jag kan åka tillbaka igen? purdy please.Wheeliedevil skrev:Självklart, om du tar med mig tillbaks till L.A. så åker vi o flashar längs Venice beach hela dagarna!! How 'bout it?
Har bytt jobb, jobbar nu på Claessons i Bromölla men det är ju bara 2 mil från gamla..oFFkeFF skrev:Har du hojen på jobbet? Måste nog nästan förbi och inspektera nästa gång man är nere i blekinge på föräldrabesök. Ruggigt fräscht ser det ut på bilderna iaf
Entusiast/specialbyggen är alltid coolt istället för alla posermoppar runt om i landet
Vafan, kan Binladen o grabbarna ta sig in så kan väl vi ??Swedie skrev:Får du åka till USA? Det får inte jag... Kan du fixa så jag kan åka tillbaka igen? purdy please.
Mago skrev:Så snuskigt ball
Beräknat nyjungfrufärdsdatum?
Du får säga till nån gång sen så man får äga dig lite på nån väg.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|