Nej det är väl inte så svårt att fatta hur du tänker, men att fatta att nån tänker som du gör är riktigt svårt.
Ha ha ha haaaaaaaaaaaa
Nej det är väl inte så svårt att fatta hur du tänker, men att fatta att nån tänker som du gör är riktigt svårt.
Jo enklast, men så är ju inte fallet, att sen att nån typ smäller in i ett äppelträd på någons tomt förbättrar inte läget. Kanske vore lika enkelt att dom som kör som svin bosätter sig vid en bana???
Vipps så hatar alla hojjar å försäkringspremierna åker i höjden.
Så återigen,,, varför köper du själv inte en kåk vid nån bana???
Du har ju bara två sketna vägar att åka på.....???
Att du inte har råd / lust / möjlighet att flytta ger dig inte automatisk rätt att köra som ett **** svin på bogen eller bulten...
Skulle det göra saken bättre om folk körde där i 80-90 ?? Inte ett skit.
Och du behöver inte förenkla för mig det gör du tillräckligt åt dig själv.
Alltså resten av all BS som nu postas orkar man ju inte bara bry sig om men hur tänkte du här? 150-200km/h förbi hus är inte värre än att folk kör 80-90 förbi samma hus eller gående utmed gatan?
Självklart hade det varit bättre om man körde 90 förbi bebyggelse på en 70väg än 150-200..
Självklart kör folk för fort här på västkusten oxå men det verkar som om vi av någon outgrundlig anledning har fler bra vägar för MC åka än bara en sträcka...
PS. En riktigt rolig sak hade ju varit om dom läste upp vad som skrivs av vissa här
Japp, livet är nämligen betydligt enklare än många gör det till. Min tjej var riktigt trött på att diverse Ahmeds kastade kommentarer efter henne och hennes kompisar i den skitförort där hon bodde förut och de skulle gå och hyra film en fre kväll...Jag sa inte "starta debatt"...jag sa "du är Svensk, du ska bo bland ditt folk...flytta där ditt folk bor"...Sagt och gjort, inga kommentarer, inga glåpord och cykeln står kvar varje morgon. Så enkelt var det.
Vill de slippa en massa skit med en massa dårar som kör i 200 borde de kanske ta sig en funderare om det helt enkelt inte är smartast att bara flytta från vägen. Allt behöver ju inte vara så jävla komplicerat.
Massa dravel
Japp, livet är nämligen betydligt enklare än många gör det till. Min tjej var riktigt trött på att diverse Ahmeds kastade kommentarer efter henne och hennes kompisar i den skitförort där hon bodde förut och de skulle gå och hyra film en fre kväll...Jag sa inte "starta debatt"...jag sa "du är Svensk, du ska bo bland ditt folk...flytta där ditt folk bor"...Sagt och gjort, inga kommentarer, inga glåpord och cykeln står kvar varje morgon. Så enkelt var det.
Lika lite som fok har rätt att köra i 200 med sin platsraket. Glöm rätt, rättighet, lag, regler osv utan tänk mer på real life. Skulle det inte vara enklast för alla om folk köpte hus långt från en väg om de inte pallar trafiken istället för att kalkylerat köpa ett hus nära en traffikerad väg och SEDAN försöka gnälla igenom regeländringar ? Lite mer pragmatisk lösning tycker jag. Gillar man inte att bo bland hojar som kör i 200 köper man ett hus på ett ställe där det inte finns någon väg där folk gillar att köra hoj. Bogan och Bulten ..två sketna jävla vägar i hela Sthlm ...och då måste folk välja JUST de när de stör sig på hojar. Snacka om att göra livet svårt för sig..
Du verkar ha hängt upp dig ganska kraftigt på värdet på husen. Jag har i tidigare fått för mig att pengar är allt för dig, det verkar stämma ännu mera nu.
Ingen annan skulle nog komma på att skylla på husägarna för att motorcyklister och bilister dumkör förbi där.
Undrar var vi Svenskar ska bo om 10 år sådär?...Vi får väl emigrera till Norge då.
En doktors avhandling senare...
...De som kört i Tyskland vet att "tempot" är högre på motorvägen än här, där är alla överrens om att man får köra så fort man behagar.
Kan detta istället leda till det blir ett flöde på motorvägen som hindrar att onödiga olyckor uppstår, samt att folk "kör av sig" på trefiliga säkra motorvägar, och sedan istället har stor respekt där 30-50-70-hastighetsbegränsning råder?
Vad tror ni?
ligger mycket i de du säger...
De som kört i Tyskland vet att "tempot" är högre på motorvägen än här, där är alla överrens om att man får köra så fort man behagar.
Kan detta istället leda till det blir ett flöde på motorvägen som hindrar att onödiga olyckor uppstår, samt att folk "kör av sig" på trefiliga säkra motorvägar, och sedan istället har stor respekt där 30-50-70-hastighetsbegränsning råder?
Vad tror ni?
Jo, men varken bogan eller bulten är ju autobahn. Det har hänt att jag kört så fort jag behagat på motorvägar i Sverige, men hur kul är det att köra rakt fram i 270 när nyhetens behag har lagt sig ? Tror inte att det är applicerbart i det här fallet tyvärr, även om jag är en mycket inbiten anhängare av fria farter, sprit på mackar och gun racks i bilar...
Norska vägar ger orgasm.Undrar var vi Svenskar ska bo om 10 år sådär?...Vi får väl emigrera till Norge då.
Fast på vilket sätt skulle fri fart på E4:an förändra situationen på Bulten eller Bogan ? Det är ju där kurvorna ligger...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|