Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nej, med dig i tråden är det väl ingen vits att nån annan ger sig in i en ringmuskelmätning. :(

tyvär får du nog annse dig besegrad mot mig iaf
popcorn.gif

Thure

Tjoo tjoo
Gick med
30 Jan 2006
Hoj
Kawasaki zx10r 04
Polis polis potatisgris!

Usch bogesund vågar man ju inte åka på längre så tänkte ut min diaboliska plan.

Ny rutin inför åkning på bogesund!

1. Ring någon med Laglig hoj!
2. Laglig hoj rekar efter snuten!
3. Bombrepa efter klartecken!

:arsele

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Usch bogesund vågar man ju inte åka på längre så tänkte ut min diaboliska plan.

Ny rutin inför åkning på bogesund!

1. Ring någon med Laglig hoj!
2. Laglig hoj rekar efter snuten!
3. Bombrepa efter klartecken!

:arsele

Jag har, idag, för första gången sedan jag började köra (5 år sedan) en besiktningsklar hoj och dessutom kört bogan i <70km/h. Min förhoppning var att bättra på statistiken men till min bedrövelse var det polisfritt :(

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag har, idag, för första gången sedan jag började köra (5 år sedan) en besiktningsklar hoj och dessutom kört bogan i <70km/h. Min förhoppning var att bättra på statistiken men till min bedrövelse var det polisfritt :(

du åkte enbart för att snuten inte skulle få någon anledning å stoppa dig?

haha du är ond ;)

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
Var'ente du som :gråta för bara nån vecka sen för att du inte kunde köra ifrån en gammal 245'a?
Eller du kanske mena att du skulle bära knappen i ironiskt syfte? :arsele

haha pissråtta :) hade de vart du utan mina skillz där så hade 245:an äti upp dig o du hade fått köra permobil numera :näsblod

har ju inte me detta o göra, men JA, Bulten är och ska kallas för "bana"! :fakta

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
i ug's teaser säger nån boende att vi kör så fort det går? Det tror inte jag. Jag tror att man kan komma ner på 3:50-nånting om man bara ökar farten.

Edit: :D :D :D :D :D :D :D

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Var ju det jag befara... bara för att du e sopgubbe behöver du ju inte skita ner för alla andra!!! :zpy

Tror att om en brokig skara här på spothoj skulle komma på att ha burnout tävling utanför din port 5 dagar i veckan skulle du nog ledsna ganska fort.

Du e så långt ifrån det som heter empati så de e inte sant.... det e bara att gratulera din flickvän att hon överlever tills du flyttar till danmark!! :):7peta

Jag veckopendlar just nu.

Nää...burnout utanför min port är inte aktuellt, det är ju grus där... Jag tänkte mig för rätt noga när jag valde område där jag bosatte mig. Närmaste väg är en bit härifrån, där kör folk inte så fort ändå...Jag skulle nog inte bosätta mig vid en vägkant, lite i skallen får man väl ha.

Den enda anledningen till att vara intresserad av värdeökning är om man ska sälja för annars är det faen totalt ointressant med värdet, stiger värdet så ökar taxeringsvärdet o det är fn inte bra om man inte ska låna på kåken vilket man ska ge fn i man ska inte göda bankerna i dagens läge, låna en tusenlapp o du får betala mångfalt tillbaka.:rolleyes:

Jag tror att alla är intresserade av vad deras hus är vär och hur värdet på deras tillgångar utvecklas. Säljer gör nog alla förr eller senare och kanske vill man ändå lämna något av värde för ungarna. Jag har jävligt svårt att tro att folk i Sthlms trakten skiter blankt i om deras hus faller i värde pga att de ligger vid söndertrafikerad väg. Fastighetsskatten är ju inte längre ett problem, så det kan man ju glömma. Oavsett om man tänker sälja eller inte inom de närmaste åren är nog de allra flesta rätt intresserade om huset de lagt in hela sitt sparkapital i sjunker i värde.

Last edited:

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Gör de ju idag...en Svensk IT Konsult är ju rena fyndet. Med vår micket mouse valuta får de ju en till samma pris som en sopgubbe..

En sopgubbe i Stockholm kan idag tjäna upp till 36 000 i månaden, det tycker jag är en ganska hyffsad lön.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ganska rolig tråd :fyllisar verkar som många tycker olika.

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Mycket snack om huspriser nu. Jag tror ju inte att det är gynnsamt för prisutvecklingen när det blir rikskänt att vägen utanför husen trafikeras av 200scudmissiler om dagen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM