Uppkörning kuggad omgjort bana?

mojja83

Guest
En rr hoj är inga problem om man kan krypköra. går lika bra på båda lågfartsbanorna.

Då kan jag helt enkelt inte krypköra trots att jag klarade med beröm på uppkörningen.
Det är samma som dom som tror att deras kk är mer värt för att dom hade 65 rätt på teorin. Jag tycker shit the same får man 52 är man nöjd.

Allting går men är olika svårt. Jag valde den enkla vägen och köpte en hoj endast för uppkörning efter att ha lagt min rr hoj som gått 240 mil i backen 2 ggr på 30 h övning och ändå inte klarade lågfartsbanan 3 ggr på raken någon gång.

Men övning cykeln satt jag det 8ggr av 10 efter 2 timmars övning.

Tycker det ska vara lika svårt oavsett vilken cykel man vill köra upp på och banorna ska anpassas efter cykelns vändradie.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Då kan jag helt enkelt inte krypköra trots att jag klarade med beröm på uppkörningen.
Det är samma som dom som tror att deras kk är mer värt för att dom hade 65 rätt på teorin. Jag tycker shit the same får man 52 är man nöjd.

Allting går men är olika svårt. Jag valde den enkla vägen och köpte en hoj endast för uppkörning efter att ha lagt min rr hoj som gått 240 mil i backen 2 ggr på 30 h övning och ändå inte klarade lågfartsbanan 3 ggr på raken någon gång.

Men övning cykeln satt jag det 8ggr av 10 efter 2 timmars övning.

Tycker det ska vara lika svårt oavsett vilken cykel man vill köra upp på och banorna ska anpassas efter cykelns vändradie.

Nej, en RR-hoj är byggd efter helt andra premisser och användningsområden än en t.ex. motard eller chopper. Så hur man skulle bygga ett prov för att se om man kan hantera en hoj på ett sätt som är lika för alla hojar blir nog svårt, det blir lite som svenskheten överlag, att det skall vara lika för alla. :död
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top