Självklart kommer det väl till pass men vilken självplågare sätter inte ner fötterna när det ska kryp köras eller har dom i beredskap?
Tycker det är alldelles för dyrt med kåpor för att våga krypköra i hastigheter om 3 km/h utan att fötterna redo för nedsättning.
Och ska jag leka cirkuskonstnär och köra serpentinbana i 4-7 km/h i det verkliga livet använder jag mig återigen av fötterna som hjälpmedel.
Satsa hellre på högfarts banor och öva upp förmågan att förstå riskerna i trafiken tycker jag.
Fan när jag körde upp gick jag o köpte mig en cbx750f från 82 bara för att krypkörningen med r-hojen var ett djävla gissel och trots 35 timmars tränande och 2 nedläggningar med den inte kunde sätta banan 3 av 5 på raken,
Men med en äcklig cbx från början på 80 talet behövdes det 2 timmar sedan satt jag 8 av 10 alla dagar i veckan.
Är jag en bättre pilot för det? Klarar fortfarande inte lågfarten med en r-cykel
Jag är en sådan självplågare som inte sätter ned fötterna, du håller inte upp hojen med fötterna, det gör du med gas o koppling.
Även vid rödljus så drar jag mig in i det längsta med att sätta ned foten.
Men det är så roligt när folk som inte klarar krypövningen kommer och klagar över att man inte använder det osv osv osv... och då gärna på ett forum för folk som har hojkort.