Freddeboy skrev:Hur äre att köra upp med en R-hoj? och är det många som kör upp med en?
Gåre att köra manöverbanan med garagevändningen bra?
Vastrix skrev:När jag körde upp för A var det en som hade en Thunderace (1000cc, hyfast sportig hoj) och han klarade det men garagesvängen såg rätt svår ut och svängradien på en sådan hoj är ju inte direkt liten.
Plåtniklas skrev:Ultimat uppkörningshoj borde väl vara en stor 'Offroad' typ Africanen.
Skulle inte rekommendera att köra upp på en R i och med att dom inte är direkt kända för sin smidighet. Är det värt att chansa?
Gustav1 skrev:Bara du är van vid hojen du ska köra upp på så är det säkert inga problem.
Risken är väl att ni åker en sväng på grusväg om det vill sig illa.
Freddeboy skrev:Hehe ja inte kul om man ska ligga i 70 knyck på en halvdan grusväg med en Gixxer 1000.
Eller en DR650SE. De går fint (ganska iaf) borra till över 700ccPlåtniklas skrev:Ultimat uppkörningshoj borde väl vara en stor 'Offroad' typ Africanen.
Gustav1 skrev:Risken är väl att ni åker en sväng på grusväg om det vill sig illa.
Kleiv skrev:Jag körde upp med en R1:a och det var inga problem. Jag menar att man skall ju förmodligen köra med hojen man eventuelt köpt när man fått körkort så då kan man ju lika gärna lära sig att bemästra den på ett riktigt sätt.
Gustav1 skrev:Risken är väl att ni åker en sväng på grusväg om det vill sig illa.
Ärligt talat hör du inte hur löjligt det låter....du har inte ens kortet till hoj & du snackar om gixxer 1000 i grus... när en del hojare ALDRIG gör sig till mans på en på asfalt,i sin "hoj kariär"..Freddeboy skrev:Hehe ja inte kul om man ska ligga i 70 knyck på en halvdan grusväg med en Gixxer 1000.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|