Biltmore
Blood Group: Red
håkan skrev:Grus med sporthoj är ju skitkul! fiii faaaan vad det sladdar
Håll fullt järn bara, så sprutaru grus full plytet på snubben bakom!
Moget.....
håkan skrev:Grus med sporthoj är ju skitkul! fiii faaaan vad det sladdar
Håll fullt järn bara, så sprutaru grus full plytet på snubben bakom!
Vill du vara säker på att klara uppkörningen,kör med körskolehoj,skillnaden mellan en R-hoj och körskolehojjen är som att åka moppe,men övar du mycket på din så är det nog inga problems..Freddeboy skrev:Hur äre att köra upp med en R-hoj? och är det många som kör upp med en?
Gåre att köra manöverbanan med garagevändningen bra?
Jag körde upp med en VFR 750 och såg inte det som något svårare än att köra med någon annan hoj, det är ju som någon annan nämde att man anpassar rutan efter svängradien på hojen.Freddeboy skrev:Hur äre att köra upp med en R-hoj? och är det många som kör upp med en?
Freddeboy skrev:Hur äre att köra upp med en R-hoj? och är det många som kör upp med en?
Freddeboy skrev:Måste tala om att jag inte tänkt köra upp med en R-hoj. Undrade bara om det var vanligt det var och och det går att ha en sån under uppkörning.
Jag tänker köra med den hojen som körskolan har så ni kan lugna er lite. Om jag ägde en R hoj så skulle jag inte ha den till uppkörningen endå tror jag.
Showtime skrev:körde upp på min r6 och kuggade. han tyckte det gick för fort runt...
så inget att rekomendera..
rockagill skrev:Jag körde upp på en GSXR 750 när jag tog mitt kort -00. Det gick bra men det är klart att man kanske la några extra timmar på manöverbanan.
Lycka till med körkortet!
Freddeboy skrev:Hur äre att köra upp med en R-hoj? och är det många som kör upp med en?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|