Inbetalning till Kemora 2007 12-13 Maj.
Jahapp...
Då var det dags att betala in banavgiften.
650 kr. per person vill jag ha inbetalt på mitt konto på Nordea: 3069 21 84279
senast den sista Februari !
Märk inbetalningen med ert "Nick" som ni anmält er på anmälningslistan, jag vet att det är begränsat med tecken som man kan skriva in, har för mig ca 14 tecken.
Ni som inte lyckas få plats med namnet på något vettigt sätt, märk det med ert mobiltelefonnummer och pm:a samtidigt till mig ert mobilnummer och namn så bockar jag av att ni har betalt.
PM:a även om ni vill att jag bokar in er i stugbyn, från vilka dagar och om ni vill ha frukost, jag kan rekommendera att komma på fredag kväll så att man är pigg på lördag morgon.
Stugorna och frukosten ingår inte i priset, banhyran är för två dagar.
Tiderna är följande:
Lördag: 10-18:00
Söndag: 11-20:00
Precis som tidigare körningar jag bokat så kommer det inte att släppas ut någon på banan som firat med en brakfest kvällen innan.
Några bastuöl är däremot inga problem.
Jag återkommer imorgon med priset på stugorna och frukost.
Finns det kvar platser den 1 Mars så plockar jag in reserver för att fylla ut till 50 pers.
Vi hörs...
Jahapp...
Då var det dags att betala in banavgiften.
650 kr. per person vill jag ha inbetalt på mitt konto på Nordea: 3069 21 84279
senast den sista Februari !
Märk inbetalningen med ert "Nick" som ni anmält er på anmälningslistan, jag vet att det är begränsat med tecken som man kan skriva in, har för mig ca 14 tecken.
Ni som inte lyckas få plats med namnet på något vettigt sätt, märk det med ert mobiltelefonnummer och pm:a samtidigt till mig ert mobilnummer och namn så bockar jag av att ni har betalt.
PM:a även om ni vill att jag bokar in er i stugbyn, från vilka dagar och om ni vill ha frukost, jag kan rekommendera att komma på fredag kväll så att man är pigg på lördag morgon.
Stugorna och frukosten ingår inte i priset, banhyran är för två dagar.
Tiderna är följande:
Lördag: 10-18:00
Söndag: 11-20:00
Precis som tidigare körningar jag bokat så kommer det inte att släppas ut någon på banan som firat med en brakfest kvällen innan.
Några bastuöl är däremot inga problem.
Jag återkommer imorgon med priset på stugorna och frukost.
Finns det kvar platser den 1 Mars så plockar jag in reserver för att fylla ut till 50 pers.
Vi hörs...