Hur är det med den kontinentala "benhälsning till omkörda" då?
Inget som jag någonsin sett i Sverige... Och, jo. Jag HAR blivit omkörd ett flertal gånger.
En fråga bara hur gör ni när ni kör om en mc förare ? vill hälsa men det kan ju tas som en förolämpning. Jag strecket ut handen en gång, tittade i backspegeln men fick inget tillbaka.
Omkörd motorcykel är att likställa med fyrhjuliga fordon. Håller hen inte undan sparkas vänster spegel lämpligen av under omkörning på bakhjulet.
En fråga bara hur gör ni när ni kör om en mc förare ? vill hälsa men det kan ju tas som en förolämpning. Jag strecket ut handen en gång, tittade i backspegeln men fick inget tillbaka.
Jag har aldrig begripit mig på att man inte hälsar på varandra inom storstadsområdet, helt ologiskt! Ballfaktor kanske...
Jag hälsar på alla hojåkare jag möter.
Av egen erfarenhet verkar det som att 40+are på såna där "dakar" hojar är de som hälsar minst av alla.
Blir alltid lika sur när de inte hälsar tillbaka
Första gången ja övningskörde med morsan på bönpallen mötte vi ett 30tal kromslädar och alla, jag repeterar ALLA hälsade glatt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |