devo81
Ny medlem
Phan va skönt att se motarden på vägarna igen, specielt skönt att möta på folk här ifrån.
synd bara att alla inte möttes tidigare
Phan va skönt att se motarden på vägarna igen, specielt skönt att möta på folk här ifrån.
Tack för trevligt sällskap och vi får åka en längre runda nästa gångPhan va skönt att se motarden på vägarna igen, specielt skönt att möta på folk här ifrån.
Hej
Jag har ju ett antal motardtröjor som längtar efter till sina ägare. Ni som vill ha dem ring mig på 0709-995975 så bestämmer vi träff.
/Dawan
Vad sägs om att ses till helgen och ta en vänd!? (Om vädret e bra)
Då kan vi få våra tröjor me
Någon som på???
synd bara att alla inte möttes tidigare
Vem kör en grön ktm duke? Luthagen nånstans, såg kallt ut imorse
Nån som vill ha en fet förkylning med tillhörade H5N1 så är det bara att säga till....
Men för fan herman, har ju sagt åt dig att ge fan i att gå ner på flickorna som tar betalt
Fick tillbaka min cykel efter byte av förgasare. Ska bänkas framöver när Patrik har fått ordning på sin bänk.
Blev en markant skillnad måste jag säga. Nu sitter det en Mikuni TMR 40-36 på istället för original (BST 40). Detta tillsammans med Akraslipon gjorde susen.
Körde med riktiga crosstövlar (Alpinestar T8) för första gången med. Inte lätt vill jag säga. Stela som fasen så man missade växklarna en del. Är väl en vanesak kan jag tro.
Var ute själv och körde en sväng runt i Uppsala. Såg en annan KTM i korsningen Kungsgatan/St:Olofsgatan som också var ute och brummade lite. Annars var det tomt med motarder. Nu måste ni plocka ut era cyklar så att vi kan samlas och köra lite tillsammans.
jag har fortfarande en massa tröjor kvar, hör av er så vi får bestämma träff.
/Dawan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |