Uppsala Motard

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Ah okej, men de blir garanterat fler tillfällen! :tummenupp

Verkar komma en till front med nederbörd... men vi ser själva om vägarna verkar torka upp eller ej till 18-19 tiden...

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a

Verkar komma en till front med nederbörd... men vi ser själva om vägarna verkar torka upp eller ej till 18-19 tiden...

Well done Pohlman! :D
Annars kan du ju komma hit och städa åt mig, fan va det är "så där"... :rolleyes:

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01

satans i gatan, ikväll måste jag jobba men kom gärna förbi mig hemma och hämta tröjor. Ring mig på 0709-99 59 75 så får ni adressen.

/Dawan

Blomquist

Gick med
31 Aug 2003
Hoj
Robin, visst är det skönt att bo på lite höjd med sånt här kanonväder?? :hihi

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
haha jajjemen! Som att befinna sig på K2, bara moln nedanför :) Men nu jävlar börja de spricka upp!! kanske blir en liten vända trotts allt?? :D

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
mm, frågan är ju om du vågar chansa att ta dig 4 mil till stan :) Det ser fortfarande stadigt ut. Sol just nu.

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
mm, frågan är ju om du vågar chansa att ta dig 4 mil till stan :) Det ser fortfarande stadigt ut. Sol just nu.

ja det e ju frågan..... man ska ju hem 4mil sen oxå:gnissla

känns lite kort stund å riskabelt.... å ekonomin e ju inte den bästa jusst nu....men vafan man vill ju gasa lite :rolleyes:

äh tar det imörrn..... det MÅSTE vara skysstare väder då :yoparty

men vafan .... det ser ut att spricka upp rätt bra... JAG HAR TRÅKIGT!!!

Last edited:

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
men heeeeeeelvete! Bad tanten på FB att låta försäkringen börja gälla from IDAG måndag... tror ni att dom lyckas?? Nej, försäkringen gäller from TISDAG :S

Last edited:

Blomquist

Gick med
31 Aug 2003
Hoj
Såja, nu bär det av!

Pumpen strax efter 1900 första träffen. De som vill haka på senare kan komma till pumpen kl 2000 så svänger vi förbi o kollar om det står nå fler bågar!

just nu är vi 4 st :)
fler???

Robin - 070 77 83 659

Fakk jag är just nu nån sorts kombinerad kock/städare...
Hoppas fan att jag blir klar med allt typ....NU!
:yoparty

Edit: Var nere i källaren när du ringde Robin, ifall du undrar va fan det var för fel på bitchen som inte lyfter på luren... :pussa

Last edited:

Blomquist

Gick med
31 Aug 2003
Hoj
Jag passar på 20-samlingen... Är fan för mätt, man kanske skulle bli kock a la Familjen Dafgårds så det inte tar sån jävla tid... Men det gillar inte chicksen! :tuttar
Lugn och fin körning i afton boys? Mange? :D

Edit: Har inte kunnat komma åt SH.com, därav den snabba tiden...

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
IDIOT......vem?! jo JAG!!! kallt som fan vart det helt i onödan! tur att en tapper till idiot(dock inte lika stor som mig)mange kom en stund å snacka med mig i 45 min innan man var tvungen att dra hem igen! mörkt kallt å dimmigt!

å ingen att köra med,,..... 8 mil i helt onödan.... å tror jag förfrös några fingrar på vägen hem oxå...

Blomquist

Gick med
31 Aug 2003
Hoj
IDIOT......vem?! jo JAG!!! kallt som fan vart det helt i onödan! tur att en tapper till idiot(dock inte lika stor som mig)mange kom en stund å snacka med mig i 45 min innan man var tvungen att dra hem igen! mörkt kallt å dimmigt!

å ingen att köra med,,..... 8 mil i helt onödan.... å tror jag förfrös några fingrar på vägen hem oxå...

Vadå körde ni inget??
När jag hade käkat var det lite i mörkaste laget för att dra ut kände jag...
Robin fick meck med försäkringen, gällde från fel dag (i morrn) så det var kört för hans del...

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
GSXR 1000 k9

a fy fan håller me vi va dom enda idioterna hehe, ja jag förfrös nog allt på kroppen tror jag har ju så långt hem fy fan ;) hehe:gnissla

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Fan asså grabbar, ledsen att ja svek!! Tycker mest synd om devo som fick köra så förbannat långt... och liiite om mange som fick blåsvans... fast de gillar han säkert :tuttar

Får se till att mötas lite tidigare så de inte e så kallt o mörkt alternativt vänta ett tag... men vem vill göra det?? :yoparty

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
ja så mkt mer åka för mig mitt i veckorna blir det inte mer nu.... har inte råd.å så blir det för mkt mil för mig för att kanske hinna åka en liten stund....

nej jag får hålla mig till lite mer varmare tider å helger.... förhoppningsvis bor jag i stan igen snart . då grabbar ska vi åka !!!

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Idag är jag 100% startklar, med 100% säkerhet ;)
Supermoppe från västerås gästar oss kl 1700. Så om ni vill åka med så möts vi vid pumpen kl 1700 respektive 1800! På tapeten är lite uppvärmning i/utanför stan. Sedan blir det lite träning på slang/stoppies och slajd.

Dessutom hänger en polare med från plugget som köpt sig en bmw med packväska... så vi får visa honom hur det ska köras ;)
Ses!

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Idag är jag 100% startklar, med 100% säkerhet ;)
Supermoppe från västerås gästar oss kl 1700. Så om ni vill åka med så möts vi vid pumpen kl 1700 respektive 1800! På tapeten är lite uppvärmning i/utanför stan. Sedan blir det lite träning på slang/stoppies och slajd.

Dessutom hänger en polare med från plugget som köpt sig en bmw med packväska... så vi får visa honom hur det ska köras ;)
Ses!
Japp, ska bli skoj. Träffa lite nytt folk. :) Men jag har ju noll lokalsinne så du får komma och möta upp mig på lämpligt ställe. :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning