Fyy fan
Jävlar vad det ska åkas i sommar, bakhjul på kingstreet hela tiden hahah denna sommar kommer bli roligt, fast vi hade kul förra me lrhur micke
Det e ju givet att man växlar om drar upp på slangen ut me finger o bara drar, vad fan ska dom göra hehe dom tar dig inte, dom ledsnar efter en stund tror mig (egen erfarenhet)
Jävlar vad det ska åkas i sommar, bakhjul på kingstreet hela tiden hahah denna sommar kommer bli roligt, fast vi hade kul förra me lrhur micke
Det e ju givet att man växlar om drar upp på slangen ut me finger o bara drar, vad fan ska dom göra hehe dom tar dig inte, dom ledsnar efter en stund tror mig (egen erfarenhet)
Halloj all glada motardägare!
Jerker var mitt namn och själv så tillhör jag troligen dom äldre här. Kan tillägga att jag dock har barnasinnet kvar. 39 år fyllda och har kört lite gatcykel för ett antal år sedan. Började MC-karriären på en DT 125 för länge sedan (1986).
Köpte en KTM 640 LC4 -06 i slutet av sommaren förra året och hoppas på en rolig tid med den cykeln. Håller på med lite modifieringar på denna så det lite bättre klös än original.
Ser fram emot en härlig sommar med mycket buskörning. Jobbar inom Kriminalvården så man får väl passa sig så inte farbror polisen haffar en (Eller skulle man köra ifrån dom?).
Ni kan nå mig på: 0708-444771
Rock on!!!
Last edited: