Varför inte köra samma logga som oss andra Uppsalabor?
Man ser ju ändå att ni kör motard
Varför inte köra samma logga som oss andra Uppsalabor?
Man ser ju ändå att ni kör motard
Hjärn släpp, utan mat i magen...
Jag tar gärna samma lika tryck, sen ska jag beställa YamahaCBR1000R-dekaler och sätta på hojen sen är man ju safe mot alla klagomålFör att om vi har samma logga så kommer ni andra att få ta så mkt skit, som ni inte behöver ta om vi inte har samma logga
Nu händer det härlig grejjor
Håller på att montera dubbelsystem så det blir lite mera pulver.
Sen så råkade jag precis köpa en ny slirkoppling
Längtar tills det blir åka av!
För att om vi har samma logga så kommer ni andra att få ta så mkt skit, som ni inte behöver ta om vi inte har samma logga
Seriöst alltså...
Du räknar med att köra på ett sätt så du/ni får skit?
Låter som att du får börja köra motarden på bana snart..
/R
Jo det är lite det som är tanken från början, känns säkrare på en bana tycker jag än att virra runt bland bilar.
Sen så är det ju bra mkt roligare också
Har man kört bana så känns det lite dö fött att köra på gatan.
Det som är problemet är att det blir så mkt runt omkring. Är långt till en bana sen så tar det så mkt tid. Nu trodde man ju att det skulle bli körningar på lunda, men det blev väll bara nått enstaka träningstillfälle där.
Men jag ska helt klart försöka komma med på lite körning i sommar. Hoppas att kunna hänga med till Åland i år, om det blir av.
Vore kul att få lära sig köra en Husa som det är tänk att den ska köras
Håller med.
Inga myterier!
Eller vänta... jag vill ha en tröja med eget tryck för alla Firebladeåkare.
Vi är väl 10-15 st?
Ja bara de med förgasare förståss.
7 kvar
Endast årsmodell - 96
2 kvar...
Med krashkåpor.
Fan det blev bara jag kvar...
Märkligt land Sverige. Alla minoriteter vill ha en egen föreninig
Är man tre eller fler bildas direkt en subgrupp.
@Nilzz: Ironi eller ej, jag känner dig som att det är ironi, ja, men saken är den att det ligger lite allvar i det oxå.
Kanske inte just för DIG som person, och det är jag som borde varit tydligare, med att jag spånar rent allmänt om hur vissa kör.
Folk får köra hur de vill för mig. Så länge de iaf visar någon form av medlidande för allmänheten.
Själv kör jag som ett svin emellanåt, men aldrig i stan, och aldrig förbi hästgårdar osv.
Jag vet att huvuddelen av alla hojåkare oavsett hojtyp (dvs även motarder) kör likaledes, och det jag tog fasta på var bara det att det finns de som INTE gör det. Och jag tror som sagt inte att DU gör det. Jag ville bara debattera.
Dom som däremot kör som tjuvar överallt läser nog tyvärr inte dessa rader, utan står oftast utanför hojkollektivet som sådant.
Det är ju ytterst sällan man ser folk på SH som aktivt påstår att de tycker det är fränt med rensade rör och köra fullt så det ekar mellan väggarna i stan.
Tack och lov.
Att köra motard skiljer sig lite från "sporthojar"... dit även fireblade räknas? Sorry om du känner dig utanför, du kan få en tröja du med! Om du känner för att störa dig på "oss" som kör motarder och att vi vill ha tröjor med tryck "motard" så får du gärna PMa mig så tar vi det där. Att sitta och skita ned denna tråd med detta trams känns rätt onödigt.
Om du vill ha en egen tråd för dom som kör fireblade med förgasare, årsm. -97och krashkåpor så kan du med stor sannolikhet få det! Jag kommer respektera den tråden och låta dig göra vad du vill. I slutänden åker vi alla "hoj" och jag tycker inte det spelar någon roll vilken slags hoj.
Jag älskar att köra i grupp, oavsett om det är motarder, fireblades eller streetfighter´s vid min sida. Hoppas att du tycker detsamma så kommer vi med stor sannolikhet ha en jävligt härlig hojsäsong
/Robin
Hej hopp!
Skicka gärna ditt tele nr på Pm så ringer Jag dig, för jag vill värkligen inte att vi två ska ha något otalat med varandra. Det vet du!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|