Jezqio
Coca-Cola skall drickas ur burk!
Kommer nog ned och hälsar på iaf!
Trevlig att få träffa ett par nya galningar på plantaget, en liten åktur fick man med. Bjussade på årets första avåkning
Men men, fullt ös medvetslös!
Hehe... Synd bara att ni försvann. Ni tog av fel väg, men det gör detsamma. Kul var det i alla fall.
Tur att både du och cykeln klarade sig oskadda.
Vad säga om vi alla glider till utställningen den 7:e(nu på Lördag) på Micro? Snacka lite skit för att sen glida iväg och gasa satan!
Om det är fint väder såklart, vissa har ju fortfarande på bandäcken som bara blir bättre och bättre
jävla synd att man missade träffen igår men, men... kommer väl fler tillfällen.
verkar bara bli fler o fler husor, d e ju gött! Man skulle fan ha en hjälmcam så man kunde filma lite roliga åkturer!
Vad säga om vi alla glider till utställningen den 7:e(nu på Lördag) på Micro? Snacka lite skit för att sen glida iväg och gasa satan!
Om det är fint väder såklart, vissa har ju fortfarande på bandäcken som bara blir bättre och bättre
a jag e på kommer att glida dit med ett hjul i luften lr två beror lite på om bosse batong e där
a du missade nått, men det e ju klart det blir fler turen hehe, a jag har kollat på hjälm kamera men dom e ju svinigt dyra
a jag e på kommer att glida dit med ett hjul i luften lr två beror lite på om bosse batong e där
a du missade nått, men det e ju klart det blir fler turen hehe, a jag har kollat på hjälm kamera men dom e ju svinigt dyra
Vilken tid på lördag??? Ska till Täby en sväng på dagen så under eftermiddagen och kvällen e jag på om det är fler som är ute då.
Några som hänger med upp till Tierp på fredag Stefan på www.4wheel.se ringde o ville få upp lite motarder o visa lite ban åkning jag och mange drar upp på fredag FM med släp så ska vi busa lite hör av er till mig eller stefan på 4wheel
tror det blir en rolig dag
info finns på www.4wheel.se
Jag funderar på att beställa lite ny utrustning. Jag har nästan bestämt mig för ett A-star S-1 Supermoto (Svart/grått/vitt) Nån som har nåt att säga om det? Sen tänkte jag köpa ett par Sidi Crossfire SRS, några kommentarer?
Stället: http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMotoDB/Shops/10207048/Products/34311-3099728/34311-3099728.jpg
Boots: http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMot...ts/34311-3094014/sidi-crossfire-SRS-boots.jpg
Jag kan inte riktigt bestämma om jag ska ha svarta eller vita boots, vad tror ni passar bäst?
Jag tog hem stället men skickade tillbaka det, tog sedan flyget ner och köpte ett annat.
Det var tajjt i armarna har jag för mig, väldigt öppet framtill kändes det som. Var kevlar (eller vad det nu är) över hela bröstet, så det skulle bli för kallt för vinterkörning och vår/höst. Säkert jätte skönt i dagens värme, men det händer ju inte så ofta att vi har så här varmt.
Ryggskyddet som sitter fast på nått konstigt vis i stället satt inte bra och känndes väldigt B!
Så frågar du mig så sågar jag det stället totalt!
Ett annat tips är att flyg ner och handla, det blir ändå billigare än att handla i Kartellpris Sverige. Sen när man ändå är där så är även ölen billig och god
Men bootsen däremot har jag bara hör bra om!
Det var som fan.. tur att du sa det, jag skulle precis beställa. Iofs så hade det kanske passat mig jättebra, det vet jag ju inte men som du beskriver det så låter det inte så bra.
Vad köpte du då?
Vad säger ni motard åkare om att köra motard i ett "vanligt" ställ, blir körställningen tokig eller funkar det?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|