Det jag jobbar med är just nu är garantiproblemet som inte verkar solklart och jag tror att många är intresserade av en förklaring alt ändring.
Man ska kunna förvänta sig proffsigt garantiåtagande oavsett vart man köpt hojen.
Men det vi har kommit fram till hittills är att det verkar vara något skumt hos Yamaha Sweden vilket resulterar i att återförsäljarna gör lite som dom själva vill. Vissa är mycket bra och andra totalt värdelösa.
Men visst borde det finnas klara direktiv från Generalagenten som betalar garantireparationer, men det verkar som att det saknas....
Man ska kunna förvänta sig proffsigt garantiåtagande oavsett vart man köpt hojen.
Men det vi har kommit fram till hittills är att det verkar vara något skumt hos Yamaha Sweden vilket resulterar i att återförsäljarna gör lite som dom själva vill. Vissa är mycket bra och andra totalt värdelösa.
Men visst borde det finnas klara direktiv från Generalagenten som betalar garantireparationer, men det verkar som att det saknas....