Buspojke skrev:Körkort..? Räcker det inte med gällande B-licens..?
Driver du, är du ironisk eller bara allmänt okunnig?
Buspojke skrev:Körkort..? Räcker det inte med gällande B-licens..?
Antagligen en vimsig blandning av dom alla...bech skrev:Driver du, är du ironisk eller bara allmänt okunnig?
*DanTheMan* skrev:HaHa du e rolig du Jag garvar snart ihjäl mig...måste va ett flamebait det här!!!
Drar du en mc-snut med dom enorma erfarenheter ska jag käka upp mitt svettdrypande underställ.
bech skrev:Inte för o göra dig besviken men mcpolisen här i uppsala åker inte med R1or ialf.. Tydligen så toppa dom långt ifrån vad min 200sx gör och jag tvivlar grovt på att d skulle vara svårare att dra med en sporthoj.
Om vi endå utgår ifrån att MCpolisens mc går lika snabbt, hur ska han stoppa dig då? I sverige kan inte polisen göra hur dom vill, tragiskt men sant.
Ät upp ditt underställ mr "allvetarn".
bech skrev:D e ju inte direkt så att man tar körkort på en dag här i sverige och enligt mina tidigare moppe-erfarenheter samt VANLIG cykel så är d ingen större svårighet att skaka av sig polisen.
QUOTE]
Lite MP-varning i denna tråd, men jag måste bara kommentera!
Äsch jag skiter i att kommentera, det är ju så uppenbart vad jag skulle kommentera.
bech skrev:Jo det håller jag med om, men vad gör man när man skulle kunna döda för att få köra mc?
bech skrev:Jag kan ju medela att jag dragit farbror blå X antal gånger med crossmoppe samt scooter + att jag har lyckats cykla ifrån en polisbil inne i stan (även om d tog en stund).
Om det får dig och må bättre så kan jag ju avslöjja att både pappa och styvmorsan är poliser.
bech skrev:Inte för o göra dig besviken men mcpolisen här i uppsala åker inte med R1or ialf.. Tydligen så toppa dom långt ifrån vad min 200sx gör och jag tvivlar grovt på att d skulle vara svårare att dra med en sporthoj.
Om vi endå utgår ifrån att MCpolisens mc går lika snabbt, hur ska han stoppa dig då? I sverige kan inte polisen göra hur dom vill, tragiskt men sant.
bech skrev:Jag kan ju medela att jag dragit farbror blå X antal gånger med crossmoppe samt scooter + att jag har lyckats cykla ifrån en polisbil inne i stan (även om d tog en stund).
QUOTE]
Hände detta innan eller efter du vaknade på den blöta fläcken!?
Herman Hedning skrev:bech skrev:Jag kan ju medela att jag dragit farbror blå X antal gånger med crossmoppe samt scooter + att jag har lyckats cykla ifrån en polisbil inne i stan (även om d tog en stund).
QUOTE]
Hände detta innan eller efter du vaknade på den blöta fläcken!?
Jag drömde allt, nöjd nu?
KAN NÅGON ADMIN TA BORT DENNA TRÅD FÖR D VERKAR BARA FINNAS IDIOTER SOM INTE KAN FÖRA EN NORMAL DISKUTION?
bech skrev:Jo det håller jag med om, men vad gör man när man skulle kunna döda för att få köra mc? . Grejjen är att jag ska ju ta kort men att ha en båge som bara står och man inte kan köra. D e ju som om när man är godisugen och brorsan har en godispåse som ligger framme, man vet att det är dumt att ta men om man tar lite så kanske han inte märker >=)
Om det får dig och må bättre så kan jag ju avslöjja att både pappa och styvmorsan är poliser.
bech skrev:Fan va trista människor det finns här. Alla verkar vara beroende av att vara övercoola och vill sätta folk på plats....
Varför inte bara knipa käft i stället om det inte passar?
bech skrev:Anledningen till att jag just ställde denna fråga var att jag själv funderade på att gå i dina fotspår . Dvs köra mc utan kort tills man lyckats ta kort.
D e ju inte direkt så att man tar körkort på en dag här i sverige och enligt mina tidigare moppe-erfarenheter samt VANLIG cykel så är d ingen större svårighet att skaka av sig polisen.
Där emot skulle jag nog aldrig våga sätta mig i en bil utan körkort. (fast jag har ju haft bilkort i 2 år snart)
bech skrev:Fan va trista människor det finns här. Alla verkar vara beroende av att vara övercoola och vill sätta folk på plats....
Varför inte bara knipa käft i stället om det inte passar?
GlennB skrev:Och ska vi dra det ännu ett steg längre, om polisen anser att du utgör en fara för allmänheten kan han faktiskt preja av dej från vägen, även om det ska till rätt mycket för att det ska hända.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|