Avklarat på Tullinge 14/5-2012, med en kille som hette Marcus från Vägverket (VV). Han var riktigt trevlig och gav ett lugnande intryck. Flöt på bra inga omtag på obligatoriska moment.
Fick köra ut vid Pålmalmsvägen (50kmh) och höger ned mot Bulten och vända direkt efter S-kurvan som ligger typ 500m söderut från VV. Där ligger ett stall på vänstersida, svängde in där och vände. Åker tillbaka mot VV och men blir dirigerad in vänster i s-kurvan till Lida (50kmh gäller även på denna) . Strax innan vi är framme vid Lida vill han att jag skall vända, fortsätter de sista 800m fram till Lida och vänder på parkering vid friluftsområdet. Kör sen tillbaka på samma väg och kommer fram till stora vägen igen. Där tar vi vänster körriktning mot VV igen, passerade VV, (strax därefter ny hastighet 70kmh), fortsatte norrut typ 1,5km (ny hastighet 50kmh) och in vänster in på mindre väg (Kronoparksvägen) som ligger precis vid en annan s-kurva (Höll kolla på mötande lasbilar och gav dem utrymme att skära in i mitt körfält medan jag väntade på att svänga, obs hade fritt bakåt) Åkte vidare riktning västerut på Kronoparksvägen (50kmh), norr om flygfältet. Kommer till t-korsning vid (notera cykelbanorna som går parallellt med) Rullstensvägen och åker där där vänster. Kommer fram till rondellen och åker höger in på Flotiljvägen (avsmalnande körfält med företräde för mötande trafik.) Snurra sen länge i villaområdet blandad hastighet 30kmh på ALLA små vägar och 50kmh på "större vägar" som även hade huvudledskylt. Hamnade tillslut på Bernströmsvägen i riktning mot Huddingvägen, kör under järvägsbron och får svänga höger på Huddingvägen, kör denna fram till korsningen vid Flotiljvägen som vi svänger höger in på (på väg tillbaka nu). Kör denna hela vägen fram till den tidigare rondellen där vi tar vänster på Rullstensvägen och sedan höger in på Kronoparksvägen (OBS kolla cykelbanorna innan vänster sväng). Kommer ut igen vid s-kurvan på Pålmalmsvägen som ligger norr om VV. Vi svänger höger ned mot VV (50kmh som strax ökar till 70kmh för att sedan bli 50kmh strax innan VV). Svänger höger in på VV ---Godkänd