Domifuling
Ny medlem
t-rex skrev:Möjligt. Vissa saker tar jag dock som mer självklara än andra.
Snacka går ju, men du klarar fortfarande inte av att beskriva det du anklagar andra att inte förstå?
t-rex skrev:Möjligt. Vissa saker tar jag dock som mer självklara än andra.
Domifuling skrev:Snacka går ju, men du klarar fortfarande inte av att beskriva det du anklagar andra att inte förstå?
Han klagade på att det gått 17 sidor men att folk fortfarande inte vet vad männskligt värde är.Markus skrev:Vad är det du vill veta?
Domifuling skrev:Han klagade på att det gått 17 sidor men att folk fortfarande inte vet vad männskligt värde är.
Domifuling skrev:Han klagade på att det gått 17 sidor men att folk fortfarande inte vet vad männskligt värde är.
hahahah fy fan va rolig tråd detta var, den missa jag ju helt.Domifuling skrev:En saker kan ju vara att man föds in i en rik familj , familjen uppfostrar en inte och man fortsätter parrasitera på andra i sin omgivning.
Ravetrancer skrev:hahahah fy fan va rolig tråd detta var, den missa jag ju helt.
Fuck pundare o alkisar dom kan suga på ett träd om dom vill.
Kjelle skrev:Vete fan egentligen. Jag skickar henne ideligen band där jag dikterat in mina inlägg, men hon vägrar konsekvent skriva ut dom.
2fast4hjo skrev:Du måste hålla diktafonen nära munnen så det hörs något på bandet.
köp en riktig hoj din fjant!!!!!!Chris Ash skrev:Vilken tur att du missade den, annars kanske du hade skrivit fler ruttna inlägg.
2fast4hjo skrev:Jag har en vännina som är lika gammal som du, född -73. Hon har tre barn,
6 år, 2 år och 8 månader, och arbetar som lärare och bor i hus. Hon tjänar runt 18000 trots att hon har läst på högskolan i flera år, jämför det med en läkarsekretarare som tjänar 16000 (14 500 i ingångslön) utan att ha läst på högskolan och som "bara" har 40 000 i studieskulder så kan du snabbt räkna ut vem som får ut mest när studielånen varje månad är betalda.
Ravetrancer skrev:hahahah fy fan va rolig tråd detta var, den missa jag ju helt.
Fuck pundare o alkisar dom kan suga på ett träd om dom vill.
Men jag har en liten fråga till dig DOMI.
Varör umgås du med parasiter när du inte egentligen gillar dom????
Markus skrev:Vet du inte det då?
t-rex skrev:Nu har det gått ännu mer sidor och du tvekar fortfarande? Lessen, då kan jag inte hjälpa dig...
Edit: 20 var det visst, tiden går fort när man har roligt!
Ravetrancer skrev:köp en riktig hoj din fjant!!!!!!
om du inte kommer på nån på rak arm så var det ju synd om dig, det får du upptäcka själv, vilket du iofs borde gjort för längesen. Kanske skulle du lyssnat på din mamma nån gång, heheheDomifuling skrev:No one is perfect? =P Sedan anser jag nog att dom jag umgås med bidrar på andra sätt. Någon speciell du tänker på, kan själv inte komma på någon på rak arm?
Ravetrancer skrev:om du inte kommer på nån på rak arm så var det ju synd om dig, det får du upptäcka själv, vilket du iofs borde gjort för längesen. Kanske skulle du lyssnat på din mamma nån gång, hehehe
Nä jag kör min hoj fortfarande
Hur går det med din då, sålt den än?
näää inte Jarmo, han är inte så egotrippad.Domifuling skrev:Neh, får inte sålt sketen =/ Har några som är intresserade. Helskumt eftersom jag ligger så bra i pris.
Äre jarmo du syftar på? Umgås inte speciellt mycket med honom och har talat om va jag tycker om hans livsstil =P
Ravetrancer skrev:näää inte Jarmo, han är inte så egotrippad.
När ska vi ses o ta en runda med hojarna då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|