TomK
hela världen är min rejsingbana
Jag har rem på min diesel-citron, den ska bytas efter 24000 mil eller tio år, de e fan modigt.
När allt annat rostat eller rasat på kärran, så lever kamremmen vidare...
Jag har rem på min diesel-citron, den ska bytas efter 24000 mil eller tio år, de e fan modigt.
Jag är fullt medveten om att de andra är "rätt olika" 535d jag hade nyss. Men en nyare 535d innebär att en ny hoj inte är lika sannolikt. Och hoj går först .
Nu är jag själv måttligt imponerad,av bilar så jag bryr mig inte om de har 120 eller 220hk. Att de inte är som geléhallon på vägen är däremot snäppet viktigare. 90% av milen görs på måttligt till glest trafikerad motorväg.
När jag jobbade på Alfa Romeo hade vi en 147 GTA ståendes ganska länge, det var snudd på att jag köpte den.
Tyvärr inte, den stod på ett podium, låst, den var ju dyr på den tiden.Jag förstår dig. Hoppas du tog tillfälle i akt att provköra den.
Tyvärr inte, den stod på ett podium, låst, den var ju dyr på den tiden.
Minns att jag inte gillade den chokladbruna inredningen, men motorn var vacker.
Jodå, provkört har jag gjort, så gott som alla modeller, jobbade med Alfa o Fiat i flera år.Ta och provkör en om du får tillfälle. Motorn kommer inte att göra dig besviken om du gillar karaktär och karisma. Tänk om man hade stoppat i en sådan motor i en bil som t ex Lotus Elise eller kanske ännu hellre 4C och lättat vikten på den lite. Då hade man verkligen kunnat tala om en modern Ferrari Dino med ett Alfa emblem på huven.
Jodå, provkört har jag gjort, så gott som alla modeller, jobbade med Alfa o Fiat i flera år.
Tror den blir en hit, grymt snygg, och så har den "det", det vet inte tyskarna vad det är.Då vet du vad jag menar
Vad tror du om den nya Alfan?
Tyvärr är nog inte bmw så mycket bättre än va skit som helst idag.
Då vet du vad jag menar
Vad tror du om den nya Alfan?
http://www.evo.co.uk/alfa-romeo/162...vealed-can-alfa-finally-take-the-fight-to-bmw
Påminner väldigt mycket om nya 3 serien
http://cdn3.automobilesreview.com/img/2012-bmw-3-series-sedan-f30/2012-bmw-3-series-sedan-f30-04.jpg
Civic tourer executive. Mer över till bandagar.
Min kollega åker en sådan. Han är mycket nöjd bortsett från tråkningarna han för för Hondas tveksamma resultat i F1.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|