Det vette fan...Bikerbitch skrev:2235447Hoppas vädret håller i sig!
Har ju ingen större lust att kokas i skinnstället precis...
Skulle mötts 02:00 istället, då är det lagom.
Det vette fan...Bikerbitch skrev:2235447Hoppas vädret håller i sig!
Ja så tidigt som vid 1830 brukar jag mfl aldrig vara på Skogis. Onsdagskvällen brukar börja med att jag väntar ut rusningstrafiken, sedan kastar jag loss från jobbet, kör någon kul runda, därefter check på brostugan, sedan Svea och därefter Skogis och Tyresö. Tror många gör likadant. Dvs att man dyker upp vid 20-tiden och senare. Det brukar ju vara som mest folk vid 21 och senare.War-psycho skrev:2235734Det vette fan...
Jörgen Karlsson skrev:2235757Ja så tidigt som vid 1830 brukar jag mfl aldrig vara på Skogis. Onsdagskvällen brukar börja med att jag väntar ut rusningstrafiken, sedan kastar jag loss från jobbet, kör någon kul runda, därefter check på brostugan, sedan Svea och därefter Skogis och Tyresö. Tror många gör likadant. Dvs att man dyker upp vid 20-tiden och senare. Det brukar ju vara som mest folk vid 21 och senare.
/J
War-psycho skrev:2235734Det vette fan...
Jo, du får ju iallafall svalka av dig på vägen hit i fartvinden...Bikerbitch skrev:2235789Vi är ju där hela kvällen, så det är lungt Bara jag som kommer senare för att jag har en bit att åka.
De har sagt att det eventuellt skulle bli regn. Jag röstar för solsken!
Bikerbitch skrev:Anledningen att komma imorgon är för att prata.
War-psycho skrev:2235835Jo, du får ju iallafall svalka av dig på vägen hit i fartvinden...
Hoppas på uppehåll för din skull.
freddexwing skrev:2235870Vad är det egentligen som det ska pratas om?
Att de flesta som kör hoj i stockholm med omnejd skulle vara för en bana är väl inget nytt? Att en bana skulle minska buset på bulten och boge behöver man väl inte vara raketforskare för att inse.
Det är väl bättre att prata med dem som är emot en bana?
/Fredde
Bikerbitch skrev:De som är emot bana kanske också kommer dit. Man vet ju aldrig.
Bikerbitch skrev:2235977Fartvind i bil är ingen hit. Då blir man döv Nämen du kommer väl även om det regnar, då slipper du svettas ju.
De som är emot bana kanske också kommer dit. Man vet ju aldrig.
freddexwing skrev:2236025Lite som att stämma träff med de som är emot jakt vid ett jakttorn.
Men det är möjligt att de kommer, men jag undrar fortfarande vad det ska pratas om?
/Fredde
Bikerbitch skrev:2236165Varför vi valt Skogis är för att de flesta "hänger" där på onsdagarna.
Roligaste vägen är väl just Nynäsvägen. Sveavägen är lite för posandets skull. Men jag vet faktiskt inte. Kör inte hoj på gatan längre ju.Markus skrev:2236203Finns det någon kul väg i närheten eller är det lockelsen att stå brevid Nynäsvägen som är för stark?
Har aldrig fattat det där med Sveavägen heller, McDonalds är inte ens gott.
pvcraketen skrev:2236232Naä, nu får ni sluta anordna träffar, det är ju säkrare än regndansen på att det blir nederbörd när ni kallar till möte. Skärpning!
;-)
Det har gjort senaste timmen, för tillfället mörka moln men uppehåll. Enligt smhi:s sight ska det klarna upp senare ikväll. Jag tänkte sitta kvar på jobbet för att se om det spricker upp. Är inte stadens gator torra till säg 19 så blir det meck i garaget istället. Vattenkylning av motorn känns ju lite främmande för en HD-muppBikerbitch skrev:2236259Regnar det mycket i Stockholm?
Jag gör som digJörgen Karlsson skrev:2236268Det har gjort senaste timmen, för tillfället mörka moln men uppehåll. Enligt smhi:s sight ska det klarna upp senare ikväll. Jag tänkte sitta kvar på jobbet för att se om det spricker upp. Är inte stadens gator torra till säg 19 så blir det meck i garaget istället. Vattenkylning av motorn känns ju lite främmande för en HD-mupp
/J
IronMike skrev:2232483Den där pajsarn peta ner min vinklade regplåt när vi va på tullinge å uuuiiwela.. sen prata han om att man fick komma dit å betala för att köra 402 meter, men inte med framhjulet i luften.
Nu har jag ingen regplåt längre, för lelle peta ner den, så att skruvhålen sabbades, sen ramla skyltjäveln av, så man åker utan. Att åka dit känns som att överlämna sig till fängelset självmant efter ett tungt brott....
Fürstenhoff skrev:2236323He he he.........
Verkar som om detta evenemang gjort succe även hos vädergudarna - regn för andra gången av två möjliga!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2236323He he he.........
Verkar som om detta evenemang gjort succe även hos vädergudarna - regn för andra gången av två möjliga!!
/Fürstenhoff.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |