Värför e det så billigt och åka R1:a ?

Skorpan

Guest
YZF-1000-R1 skrev:
Svar NEJ!

Ursprungsefekt 110 men strypta til 55, se regbeviset från en 98á

MOTORCYKELN PROVAD OCH GODKÄND MED ANGIVEN EFFEKT.
URSPRUNGLIG EFFEKT 110 KW SÄNKT GENOM BEGRÄNSNING I FÖRGASARE OCH
TÄNDSYSTEM
finns även 72kw...

Last edited:

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
CJ900RR skrev:
............

nu har min far börjat jobba på folksam :kocko , och jag kan tillägga till alla som sken och ful-försäkrar: dom har full insyn på allt. dina konton, dina tankkort och mycket mycket mer. om dina päron står på hojen men du har ett preem-kort t.ex som det är tankat många småsummer på, typp 120:-, så anar dom ugglor i mossen..

Du får gärna berätta mer om det där för det låter helt otroligt. Vad krävs för att bolaget ska starta en sån där utredning så att de får rätten att kontrollera/samköra alla ens personliga register som konton hos bank, bensinbolag och dyligt? Jag kan tänka mig att de kan försöka få en själv att lämna ut sånna uppgifter som bevis för att det är som man säger och inte som försäkringsbolaget misstänker men jag tror inte en sekund att de utan ens medgivande kan ens kan komma åt kontoutdrag.

OM det däremot föreligger stark misstanke om försäkringsbedrägeri så kan jag tänka mig att en åklagare kan besluta om att man ska kontrollera ekonomin hos personen som står som ägare och se om det verkar rimligt.

Jag tror inte på att ett försäkringsbolag kan göra någon sån här typ av koll bara för att man vill använda sin helförsäkring och om det skulle vara så är det nog dags för en helsida i Aftonbladet om saken.

(Jag har själv halvförsäkring så mig personligen spelar det ingen roll)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...