AndreasNo
Bannad
Ivil skrev:2524641Så det e korrekt att säga att man ska Reparera mat?
ordet preparera är ett korrekt ord... man kan alltid mumla lite i början om man verkligen vill säga reparera käk...
Silverryggen skrev:2524411Undrar vad man ska laga till för gott idag...?
OBS! Matjes-sillen är från -03![]()
Rigge skrev:2521780Fiskpinnar i brödrosten, inget jag provat själv.
Lord Adrian skrev:2522356
Det är tydligen väldigt lätt att ta fel på pyttipanna och Whiskas när man hinkat alkohol i världsrekordmängder...![]()
Nursey skrev:2522715Vafalls människa..snabbmakaroner MÅSTE ätas med ketchup...FINNS ingen annan variant.....fast jag har "hört talas" om en tjej som blandade ner vita bönor i tomatsås i snabbmakaronerna (som sista utväg
) :O OCH ketchup naturligtvis...som vanligt bullen, så är det inte flickan i brevfilmen som skrivit brevet..eller nått
![]()
Dr.Bike skrev:2524511Dessutom heter det ju att LAGA mat, så kom igen! Om den är trasig, så kan väl en stor stark karl laga den?!![]()
Mr Lang skrev:2524695Va fan, rödtjut i kylskåpet![]()
Ivil skrev:2524683Nu börjar det bli lite Fil(osofiskt)..
Silverryggen skrev:2524411Undrar vad man ska laga till för gott idag...?
OBS! Matjes-sillen är från -03![]()
Jörgen Karlsson skrev:2526034Det värsta med snabbmakaroner, eller makaroner i allmänhet, som fyllekäk är att det inte är lättspytt. Det fastnar lätt makaroner i näsan. Man kan kringströva i bakrus en hel dag innan man förstår varför det visslar när man andas...
/J
Lord Adrian skrev:2522356denna kanske inte är riktigt on topic, men va faan...En arbetsledare jag hade en gång på åttiotalet, vi kan kalla honom Rune (för det är vad han heter..) har nog Europarekordet i unkiskäk. Den här natten kommer vår hjälte, Rune, hemvinglandes efter enn synnerligen vår kväll på krogen. Fyllehungrig som få raidar han kylskåpet i jakt på något ätbart, och där bland det som brukar finnas i en ungkarls kylskåp, dvs två folköl, en möglig ostkant, en tub kalles och några burkar kattmat lyste en hungrig fyllerists heliga Graal emot honom. En burk Felix pyttipanna.
Sagt och gjort, pyttipannan möter sitt öde i gjutjärnspannan innan den slukas av vår svältande hjälte. 16 timmar senare har Rune sovit ruset av sig och vaknar med en högst egendomlig smak i munnen, som inte ens kan förklaras av den monumentala baksmälla han lider av. På svaga ben staplar han ut i köket för att spåra upp några Alvedon och/eller folköl. Väl i köket noterar han stekpannan som tronar i ett brännmärke mitt på köksbordet, och att det välkremerade innehållet i pannan på inget sätt liknar pyttipanna....
Det är tydligen väldigt lätt att ta fel på pyttipanna och Whiskas när man hinkat alkohol i världsrekordmängder...![]()
Är din plastsyster på riktigt!?Missvims skrev:2526238
Det värsta jag upplevt i den vägen var när jag och min plastsyrra varit ute och festat lite för hårt. Dagen efter ska vi försöka oss på att äta något trots en grym baksmälla. Min plastsyrra tar fram en sked och nån burk i kylen, medan jag står vid diskhon och försöker övertyga min kropp om att den klarar att vara i upprätt läge. När jag kollar ser jag att hon tagit fram en burk kattmat (såna där bitar i sås) och påpekar givetvis detta varpå hon svarar att:"Det är jättegott" och lugnt börjar äta direkt ur burken. Det blev ingen frukost för mig den morgonen kan jag säga![]()
Silverryggen skrev:2524784Damer på besök i helgen...![]()
anja skrev:2528340Du ska väl inte ha rödvinet i kylen för det?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |